  • 11. Data: 2002-04-25 14:29:03
    Temat: Re: Koszty uzyskania - PILNE !!!!
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Thu, 25 Apr 2002, Kaizen wrote:

    > No to powiedz mi, jaki przepis wymaga, abym informował pracodawcę o miejscu
    > zamieszkania?

    Zamieszkania czy adresie do korespondencji?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 12. Data: 2002-04-25 14:40:34
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > Zamieszkania czy adresie do korespondencji?

    Zamieszkania. Adresem do korespondencji może być skrzynka pocztowa,
    mieszkanie znajomych, czy adres zameldowania - a mieszkać i tak mogę pod
    mostem ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 13. Data: 2002-04-26 05:19:00
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Apr 2002, Kaizen wrote:

    >+ Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    >+ news:Pine.LNX.4.44.0204241537000.1282-100000@localho
    st...
    >+ > > tym nie masz obowiązku informować pracodawcy o miejscu zamieszkania (nie
    >+ > > mylić z miejscem zameldowania), a ono decyduje o wysokości kosztów.
    >+ >
    >+ > Błąd. Tzn. obowiązek zgłoszenia meldunku jest w ustawie, ale nikt go nie
    >+
    >+ No to powiedz mi, jaki przepis wymaga, abym informował pracodawcę o miejscu
    >+ zamieszkania?

    IMO żaden.
    Błąd jest w innym miejscu: nielegalnym jest posiadanie innego
    niż miejsce zamieszkania miejsca zameldowania, AFAIK.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2002-04-26 07:48:19
    Od: "Golfiarz" <g...@i...pl>

    "Orka" wrote:
    > A może zamiast ostro krytykować księgową warto zapytać, czy pracownik
    > spełnił warunek o którym mowa w art. 32 ust. 5 updf - tj. złożył stosowne
    > oświadczenie?

    W takim razie mam pytanie. Czy jesli nie zlozylem pow. oswiadczenia to moge wpisac
    zwiekszone koszty
    uzyskania do swojego PIT za 2001r?

    ---------------------------------------
    Golfiarz

  • 15. Data: 2002-04-26 07:57:46
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Golfiarz <g...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aab0q0$mt0$...@a...dialog.net.pl...

    > W takim razie mam pytanie. Czy jesli nie zlozylem pow. oswiadczenia to
    moge wpisac zwiekszone koszty
    > uzyskania do swojego PIT za 2001r?
    >
    > ---------------------------------------
    Tak

    Orka

  • 16. Data: 2002-04-26 08:04:32
    Od: "Golfiarz" <g...@i...pl>

    "Orka" wrote:

    > Tak

    Dzieki sliczne za info, jeszcze mam pytanko - znasz moze nr ustawy/rozporzadzenia,
    ktory to
    reguluje - jesli przypadkowo US przyczepilby sie.

    ---------------------------------------
    Golfiarz

  • 17. Data: 2002-04-26 08:46:24
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Golfiarz <g...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aab1oc$o9p$...@a...dialog.net.pl...

    znasz moze nr ustawy/rozporzadzenia, ktory to
    > reguluje - jesli przypadkowo US przyczepilby sie.
    ---------
    Nie przyczepi się.
    Art. 22 ust. 2a updf

    Orka

  • 18. Data: 2002-04-26 17:35:07
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

    > Błąd jest w innym miejscu: nielegalnym jest posiadanie innego
    > niż miejsce zamieszkania miejsca zameldowania, AFAIK.
    Gotfrydzie nie bądź gołosłowny - podaj przepis.
    Bo wychodzi że pare lat łamałam prawo, mieszkając w domu "w budowie" i bedąc
    zameldowana w starym mieszkaniu. W domu nie mogłam sie zameldowac, bo nie
    było odbioru, a nie było, bo był niewykończony.
    I jeszcze mieszkałam w wynajęntym mieszkaniu bez zameldowania - właściciel
    nie zgadzał sie na meldunek, nawet czasowy,
    Takie sytuacje spotykaja w życiu co druga osobę. Naród przestepców??

    A kiedy obejrzysz sobie druk NIP, zobaczysz tam rubrykę "adres zameldowania"
    oraz "adres zamieszkania, jezeli jest inny niz adres zameldowania".
    US podstepnie wyciąga od nas informacje o popełnionych wykroczeniach??

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 19. Data: 2002-04-26 19:11:56
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Kaizen" <x...@c...sz> napisał

    : No to powiedz mi, jaki przepis wymaga, abym informował pracodawcę o
    miejscu
    : zamieszkania?

    Ten o PIT-B albo PIT-11. W tych drukach należy podać adres zamieszkania
    pracownika.

    --
    Jag