  • 1. Data: 2002-04-23 13:42:55
    Temat: brak oświadczenia pracowników
    Od: "Tmk" <t...@k...net.pl>

    Jestem płatnikiem. Płacę swoim pracownikom zaliczki na podatek dochodowy. Od
    kwoty zaliczki odliczam 1/12 kwoty zwolnionej od podatku.

    US skontrolował rok 2000.

    Kontrola skarbowa zarzuciła mojej firmie brak oświadczeń pracowników
    zezwalających na dokonywanie powyższych odliczeń - art32 u3.u.o PodDochFiz..

    US wydał decyzję o zaległości podatkowej w wysokości dokonanych odliczeń.
    Daje to ponad 400 zł na pracownika na rok + odsetki. Razem 30 tys zł.

    Czy jest możliwość skutecznego odwołania się od decyzji US?