  • 1. Data: 2002-03-13 09:00:25
    Temat: Koszty uzyskania dochodu a bilety pkp.
    Od: "Robert" <r...@p...jest.o.k.pl>

    Witam.
    W ubiegłym roku pracowałem poza miejscem zamieszkania czy do zryczałtowanych
    kosztów odliczonych przez pracodawcę (kwota 1 110,72) mogę doliczyć bilety
    miesięczne.
    Robert K

  • 2. Data: 2002-03-13 09:28:03
    Temat: Re: Koszty uzyskania dochodu a bilety pkp.
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...jest.o.k.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesięczne.
    > Robert K

    > Możesz wpisać albo podwyższone koszty z racji pracy poza miejscem
    zamieszkania lub jeśli kwota biletów jest większa od tych zryczałtowanych to
    wartość biletów.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-03-13 10:49:34
    Od: "Robert" <r...@p...jest.o.k.pl>

    Użytkownik "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl> napisał w
    wiadomości news:a6n5ll$8rs$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > zryczałtowanych

    > zamieszkania lub jeśli kwota biletów jest większa od tych zryczałtowanych

    Dzieki.
    Swoją drogą to nie ma sprawiedliwości na tym świecie.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-03-13 12:56:34
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

> [...]
    > Pozdrawiam
    >
    > Dodam jeszcze że zryczałtowane kup o których pisałam w poście poprzednim
    to kwota 1388,40 i tyle możesz wpisać w PIT roczny .

  • 5. Data: 2002-03-13 21:59:48
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    Witam
    Mozesz wpisac 1388,40 zł. lub jezeli suma imiennych biletow miesiecznych jest wyzsza
    wpisujemy te sume- bez dodania do limitu.
    Pozdr. Piotr
    Użytkownik Robert <r...@p...jest.o.k.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6n4fv$nvd$...@p...warman.nask.pl...