  • 1. Data: 2002-03-12 22:09:32
    Temat: VAT na czasopisma? (bardzo wazne)
    Od: "eupe" <e...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam bardzo wazne pytanie: ile dokladnie wynisi VAT na czasopisma?
    (czy moge prosic rowniez o odeslanie do odpowiednich przepisow?)

    Sprawe wyglada tak: wydaje nowy tytul, chce podpisac umowe z kolporterem,
    ale nie wiem jaka stawke Vat zastosowac 0% czy 7% - problem w tym, ze nie
    mam jeszcze numeru ISSN (wniosek czeka w BN na swoja kolej, a nie chce i nie
    moge czekac)
    Czy bez tego moge gdzies sprawdzic, jaka stawke vat zastosowac?
    (ta gazeta to magazyn lotniczy)

    pozdrawiam
    lukasz p.

  • 2. Data: 2002-03-12 22:47:56
    Temat: Re: VAT na czasopisma? (bardzo wazne)
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    "eupe" <e...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    chce i nie
    > moge czekac)
    > Czy bez tego moge gdzies sprawdzic, jaka stawke vat zastosowac?

    To raczej nie jest specjalistyczne (RMF z 22.12.2000),
    więc raczej będzie 7%.

    Przepisy to art 50 ustawy (tam też definicja była- czasopism
    specjalistycznych,
    ale ona nic nie znaczy, bo minister sam uznał co jest specjalistyczne,
    a co nie)
    Załącznik z towarami na 7% do ustawy
    i wspomniane rozporządzenie

  • 3. Data: 2002-03-12 23:11:41
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    [..]
> [...]
    > specjalistycznych,
    > ale ona nic nie znaczy, bo minister sam uznał co jest specjalistyczne,

    a nie jest przypadkiem tak, że dopóki nie ma ISSN to 22%
    (niezależnie, czy specjalistyczne, czy nie...) ???

    pozdr
    KTP

  • 4. Data: 2002-03-13 06:27:44
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    > a nie jest przypadkiem tak, że dopóki nie ma ISSN to 22%
    > (niezależnie, czy specjalistyczne, czy nie...) ???

    Na gorsze zawsze się mogło zmienić :-))
    W ustawie jest tylko wg SWW 2711 i 2712
    wydawnictwa prasowe i dziełowe; nie ma nic o ISBN.

    CEZ