  • 1. Data: 2004-05-27 13:18:58
    Temat: Koszty uzyskania przychodu ??
    Od: "ana" <a...@j...com.pl>

    Witam
    Mam fakturę, na której jest napisane: "implementacja systemu zarządzania
    oprogramowaniem". Chodzi konkretnie o to, że w firmie przeprowadzanyy był
    proces legalności oprogramowania. I mam w związku z tym pytanie. Czy coś
    takiego jest kosztem uzyskania?
    I jeszcze jedno. Czy faktura za przygotowanie firmy do certyfikatu ISO
    stanowi taki koszt?

    Anna

  • 2. Data: 2004-05-27 13:47:08
    Temat: Re: Koszty uzyskania przychodu ??
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik ana napisał:
> [...]
    > takiego jest kosztem uzyskania?
    > I jeszcze jedno. Czy faktura za przygotowanie firmy do certyfikatu ISO

    Polecam najpierw w takich wypadkach poddać problem testowi "a dlaczego
    by nie".
    Cz istnieja przesłanki aby nie uznac za KUP tych kosztów? (ustawowych
    nie widzę).
    Czy związane one były z działalnościa gospodarczą? Czy moga mieć
    pośredni lub bezpośredni wplyw na dochód firmy (wieksze przychody,
    niższe koszty, więcej klientow itp).

    O tym tylko Ty wiesz, nie my.
    A tylko takie informacje pozwalają ustalic czy cos jest czy nie jest
    podatkowym KUP. ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-05-27 14:02:13
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <c94q17$dia$1@atlantis.news.tpi.pl>, ana wrote:

    > I jeszcze jedno. Czy faktura za przygotowanie firmy do certyfikatu ISO
    > stanowi taki koszt?

    Kiedykolwiek masz taka watpliwosc - postaw sobie pytanie:
    Czy to bylo potrzebne dla prawidlowego dzialania firmy ?
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 4. Data: 2004-05-28 06:23:37
    Od: "ana" <a...@j...com.pl>

    Kiedykolwiek masz taka watpliwosc - postaw sobie pytanie:
    > Czy to bylo potrzebne dla prawidlowego dzialania firmy ?

    Właśnie miałam takie wątpliwości i dlatego zadałam to pytanie na grupie.

  • 5. Data: 2004-05-28 19:39:19
    Od: Krzysiek <c...@o...pl>

    Użytkownik CzeslawEm. napisał:

    > Kiedykolwiek masz taka watpliwosc - postaw sobie pytanie:
    > Czy to bylo potrzebne dla prawidlowego dzialania firmy ?

    Według mnie ISO to WNiP i wydatki na przygotowanie powinny zwiększać
    wartość tej WNiP.