  • 1. Data: 2002-02-12 10:12:41
    Temat: Leasing, VAT, paliwo
    Od: "Piotr Adamski" <d...@s...com.pl>

    Leasinguję samochod uniwersalny ciezarowy - siena-bankowóz.
    Od sierpnia ubieglego roku ksiegowa przestala odliczac, VAT zawarty w
    paliwie.
    Czy slusznie?
    Pozdr.
    Kas.

  • 2. Data: 2002-02-12 11:16:07
    Temat: Re: Leasing, VAT, paliwo
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-02-12 11:12, Użytkownik Piotr Adamski napisał:
    > Leasinguję samochod uniwersalny ciezarowy - siena-bankowóz.
    > Od sierpnia ubieglego roku ksiegowa przestala odliczac, VAT zawarty w
    > paliwie.

    Pyyanie - czy samochód ma homologacje jak sam. ciężarowy, a jeżeli
    nie, to jaki inne dokumenty stwierdzaja że jest ciężarowy i kiedy
    został kupiony?

    A w ogóle to dlaczego od sierpnia? I co sie dzieje z tym VATem
    nieodliczonym?

    Maddy

    ps. Mam dziwne przeczucie że znowu usłyszymy historyjkę o księgowej z
    niekonwencjonalnym podejściem do przepisów...

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl