  • 1. Data: 2002-02-12 10:15:02
    Temat: Podatek od sprzedaży nieruchomości
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Wiem, że ten wątek pojawiał się już na grupie ale nie mogę go znaleźć.
    Od kiedy zaczyna się liczyć 5 lat, które zwalniają z 10% podatku od
    sprzedaży nieruchomości?. Czy jest to dzień podpisania aktu
    notarialnego a może umowy przedwstępnej?
    Dziękuję i pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2002-02-15 02:06:09
    Temat: Re: Podatek od sprzedaży nieruchomości
    Od: "Aldona Gowin" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedaży nieruchomości?. Czy jest to dzień podpisania aktu
    > notarialnego a może umowy przedwstępnej?
    liczymy od konca roku kalendarzowego, w którym nastapiło nabycie
    nieruchomosci. Umowa przedwstepna nie przenosi wlasnosci, chocby byla w
    formie aktu not., a wiec od konca roku, w którym nabylo sie własność
    nieruchomosci umową ostateczną.
    pozdr. A.