  • 1. Data: 2006-02-18 15:36:55
    Temat: Mieszkanie firmowe
    Od: "prodrive" <W...@p...fm>

    Witam

    Chcialbym zakupic w kredycie mieszkanie. Mieszkanie bedzie zamieszkiwane
    przez sciaganych z innego terenu pracownkow, ewentualnie dla gosci. Jak to
    wyglada w swietle prawa podatkowego? Czy jest to do przyjecia?

    Pzd
    Lesio

  • 2. Data: 2006-02-20 12:49:41
    Temat: Re: Mieszkanie firmowe
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > Chcialbym zakupic w kredycie mieszkanie. Mieszkanie bedzie zamieszkiwane
    > przez sciaganych z innego terenu pracownkow, ewentualnie dla gosci. Jak to
    > wyglada w swietle prawa podatkowego? Czy jest to do przyjecia?

    Do przyjecia na pewno jest, bo moj pracodawca wynajmuje i mieszkania i wille
    (i przebywaja tam pracowanicy na delegacji badz goscie prezesa ;)). Jednak
    jak to wyglada "od kuchni" - nie wiem.
    marp