  • 1. Data: 2006-02-18 12:18:54
    Temat: nie mam vat5 i zagubil mi sie regon
    Od: j...@n...org.inv

    Rejestrujac sie jako podatnik VAT w US podczas rejstrowania tam mojej
    dzialanosci w 2002 roku nie wzialem sobie kopii formularza ktory tam
    skladalem (to chyba VAT 5?). Teraz urzad skarbowy wzywa mnie bym
    przedatawil m.in. xero i oryginal do wgladu VAT 5 (przenoslem sie do
    innego urzedu, i ten nowy mnie wzywa zebym pokazal im rozne dokumenty).
    Od 2002 co roku skladalem VAT-7.

    Dodatkowo zagubilo mi sie jeszcze gdzies zaswiadczenie z regonem.

    Co robic?

  • 2. Data: 2006-02-18 12:53:35
    Temat: Re: nie mam vat5 i zagubil mi sie regon
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik <j...@n...org.inv>
    w wiadomości <news:gr3ev19tn9p00g1focen2ule0rn4go253m@4ax.com> wstukał:

    > Rejestrujac sie jako podatnik VAT w US podczas rejstrowania tam mojej
    > dzialanosci w 2002 roku nie wzialem sobie kopii formularza ktory tam
    > skladalem (to chyba VAT 5?).

    Składałeś VAT-R, US wydał VAT-5...

    > Teraz urzad skarbowy wzywa mnie bym
    > przedatawil m.in. xero i oryginal do wgladu VAT 5 (przenoslem sie do
    > innego urzedu, i ten nowy mnie wzywa zebym pokazal im rozne dokumenty).

    <q>
    13. Na wniosek zainteresowanego naczelnik urzędu skarbowego jest obowiązany
    potwierdzić, czy podatnik jest zarejestrowany jako podatnik VAT czynny lub
    zwolniony. Zainteresowanym może być zarówno sam podatnik, jak i osoba
    trzecia mająca interes prawny w złożeniu wniosku.
    </q>

    IMHO skoro "nowy" US jest zainteresowany, to niech złoży wniosek w "starym"
    US ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2006-02-18 17:31:03
    Od: j...@n...org.inv

    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> skribis:

> [...]

    >zwolniony. Zainteresowanym może być zarówno sam podatnik, jak i osoba
    >trzecia mająca interes prawny w złożeniu wniosku.

    Dzieki, pocieszyls mnie... :)