  • 1. Data: 2003-01-29 09:43:47
    Temat: Mieszkanie sasiada a ulga
    Od: "Waldek \"JakeC\" Bulkowski" <j...@p...com.pl>

    Hi!!!

    Podczas remontu mojego mieszkania musiałem przeprowadzić rury kanalizacyjne
    przez łazienkę sąsiada. Zgodził się, ale oczywiście musiałem to zrobić
    ładnie - zabudowałam je. No i czy mogę w ramach ulgi remontowej odliczyć
    koszty poniesione przeciągnięcie tej instalacji przez nie moje mieszkanie i
    zabudowanie tego?

    3mcie się.

    --
    Waldek "JakeC" Bulkowski
    www.jakec.prv.pl - poczytaj o filmach

  • 2. Data: 2003-01-29 10:29:57
    Temat: Re: Mieszkanie sasiada a ulga
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Waldek "JakeC" Bulkowski" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > koszty poniesione przeciągnięcie tej instalacji przez nie moje mieszkanie i

    Rachunki masz na siebie? Drogo w całości ???
    Kto to będzie sprawdzał, gdzie zabudowane ????