  • 1. Data: 2003-01-29 08:34:09
    Temat: Re: VAT7 - adres siedziby/zamieszkania
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Łukasz Kaliński" <o...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b1d9s6$b1f$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    > na poczatku roku zmienilem program ksiegowy i pojawil mi sie drobny
    problem:
    > DG, VAT: mam inny adres zamieszkania i inny adres siedziby - 2 rozne U.S.
    (A
    > i B)
    > VAT skladam i place wg. miejsca siedziby/prowadzenia dzialalnosci i do tej
    > pory w VAT7 bylem osoba fizyczna i poprzedni program wpisywal mi adres
    > zamieszkania (U.S.-A) a skladalem do U.S.-B wlasciwego wg. miejsca
    siedziby.
    > Teraz nowy program sam z automatu wpisuje X-osoba fizyczna i podaje adres
    > siedziby firmy a nie zamieszkania.
    >
    > Jak to w koncu jest?
    > VAT7 - skladamy i placimy wg. miejsca siedziby i wpisujemy adres
    > zamieszkania (wg.wytycznych na deklaracji), czy jednak to wyglada troche
> [...]

    A co na to tworca programu ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-01-31 09:20:31
    Od: emssik@trex.[spam].wsi.edu.pl (Daniel Roziecki)

    Witam,

    "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> wrote in
    <b1dcci$rb1$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>:

    >"Lukasz Kalinski" <o...@p...onet.pl> wrote in message

    [ciach]

    No to ten wnoy programik robi teraz zle. PIT-5 skladasz w US zgodnym z miejscem
    zamieszkania, VAT-7 skladasz w US zgodnym z miejscem prowadzenia dzialalnosci, tyle
    tylko iz jestes osoba fizyczna prowadzaca dzialalnosc gospodarcza, w zwiazku z czym
    na VAT-7 powinny zostac podane dane adresowe Twojego miejsca zamieszkania + Twoje
    Imie, nazwisko i inne takie, a nie dane firmy.

    Tak jak napisalem wyzej :)

    >A co na to tworca programu ?

    Swoja droga wypadalo by sie skontaktowac z Tworcami programu, poniewaz dziala on
    ewidentnie zle,
    lub zostal przez Pana zle skonfigurowany.

    Hmm... A ja mial bym do Pana (Panie Bogdanie) prosbe... Moze by tak wycinac zbedne
    cytaty, przed wyslaniem postu na grupe?

    Daniel Roziecki (emssik)
    www.emskeys.emssik.net.pl <- fajny toolsik :)