  • 1. Data: 2003-01-29 08:33:02
    Temat: Re: Wynajecie mieszkania a odpis
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Michal" <p...@g...pl> wrote in message
    news:b1bgnm$b6f$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam :)
    >
    > Chce odliczyc sobie koszt wynajmnu mieszkania od podstawy opodatkowania.
    > Prowadze jednoosoba dzialnosc gospodarcza, obszar dzialania: caly kraj.
    >
    > Czy wystarczy ze umowa zostanie zawarta pomiedzy najemca a firma?

    Mieszkania nie...
    ale moze "mieszkanie" to ine mieszkanie lecz lokal, w ktorym jest siedziba
    firmy , bioro i.t.p.

    Boguslaw

  • 2. Data: 2003-01-30 15:35:18
    Temat: Wynajecie mieszkania a odpis
    Od: "Michal" <p...@g...pl>

    Witam :)

  • 3. Data: 2003-01-31 14:08:29
    Od: "Michal" <p...@g...pl>

    Witam :)

    Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> napisał(a):
    > Mieszkania nie...
    > ale moze "mieszkanie" to ine mieszkanie lecz lokal, w ktorym jest siedziba
    > firmy , bioro i.t.p.

    dowiedzialem sie ze musi trafic do spoldzielni informacja nt wydzielenia z
    mieszkania powierzchni gospodarczej (i to wlasnie jak rozumiem moga ja
    wliczyc w koszty). podobno musialbym wyznaczyc na to przynjamniej 5 metrow.
    czy jest jakies ograniczenie z gory?