  • 1. Data: 2003-06-09 11:08:31
    Temat: Miller popiera podatek liniowy!
    Od: bromden <b...@g...pl.no.spam>

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=757349&type_id=1&order=priority&priority=2-20

    --
    bromden[at]gazeta.pl
    GCS d- s+: a- C++$ UL(++++) P-- L++ E--- W+(++) N++ o-- K? w(++) !O M--

  • 2. Data: 2003-06-09 12:42:57
    Temat: Re: Miller popiera podatek liniowy!
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Miesiąc temu [1] miał jeszcze z tym problem. Zaczyna myśleć pod
    wpływem wyniku referendum, czy może to chwilowy przebłysk? Ja
    bym jednak zaczekał z entuzjazmem, bo będzie jak z gruszkami
    na wierzbie, albo mieszkaniami na wiosnę :)

    [1] http://www2.gazeta.pl/podatki/1,25044,1477132.html

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10325 dzień życia, sprawność

  • 3. Data: 2003-06-09 13:30:16
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?arti
    cle_id=757349&type_id=1&order=priority&priority=2-20

    Ja bym się z tego zbytnio nie radował bo patrząc na sposób
    rozumowania Kołodki to nawet liniowy podatek w jego wykonaniu
    będzie tragiczny.
    IMO lepiej niech juz się uda na zasłużony odpoczynek po tych
    wszystkich trudach i nic więcej nie kombinuje.

    Pix

  • 4. Data: 2003-06-09 14:51:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Jun 2003, pix wrote:

> [...]
    >+ Ja bym się z tego zbytnio nie radował bo patrząc na sposób
    >+ rozumowania Kołodki to nawet liniowy podatek w jego wykonaniu

    Z pamięci (wypowiedź dziś słyszana w radiu): "po pierwsze
    nie mogą spaść dochody budżetu".
    Znaczy: wzrosnąć mogą.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-06-09 15:00:26
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Z pamięci (wypowiedź dziś słyszana w radiu): "po pierwsze
    > nie mogą spaść dochody budżetu".

    A po któreśtam zmniejszenie rezerw NBP, czyli mówiąc po
    ludzku dodrukowanie pieniążków (jakby nie patrzeć "lewica"
    ma na tym polu spore doświadczenia).
    Zaiste nie wiem jakim cudem tacy ludzie dostają się do władzy
    - może kandydat na ministra powinien przynajmniej obowiązkowo
    przechodzić jakies testy psychologczno-psychiatryczne?
    Jeśli mogą zawodowi kierowcy, to chyba tym bardziej powinni
    kandydaci na tak odpowiedzialne stanowiska w państwie.

    > Znaczy: wzrosnąć mogą.

    I zapewne tak będzie :-(

    > pozdrowienia, Gotfryd
    wzjm. Pix

  • 6. Data: 2003-06-09 15:12:45
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 09 Jun 2003 13:08:31 +0200, w
    <bc1pr9$c8i$1@absinth.dialog.net.pl>, bromden
    <b...@g...pl.no.spam> napisał(-a):

    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=757349&type_id=1&order=priority&priority=2-20

    Nie rozumiem skąd to podniecenie podatkiem liniowym.

    Na pewno utrwali tendencje patologiczne -- czyli sporo więcej będą
    zarabiać urzędnicy państwowi na wysokich stołkach, resztki
    "zasiedzonej" nomenklatury oraz członkowie kast (notariusze etc.).

    Nie widzę aż tak wielkich skutków pozytywnych.

  • 7. Data: 2003-06-09 20:15:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Jun 2003, pix wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > nie mogą spaść dochody budżetu".
    >+
    >+ A po któreśtam zmniejszenie rezerw NBP, czyli mówiąc po

    Cytat z dziennika sprzed kilku minut: "radykalna zmiana
    polityki monetarnej". Znaczy: nie dziwota że dolar spadł :>
    [...]
    >+ Zaiste nie wiem jakim cudem tacy ludzie dostają się do władzy

    Z wyborów. Partyjnych skombinowanych z populistycznymi (znaczy:
    najpierw ludzie wybierają partię która obiecuje, później
    partia wybiera "właściwych" ludzi...).
    Tak czy nie ? :]

    >+ wzjm. Pix

    ...i wzjm !