  • 1. Data: 2005-05-04 09:19:28
    Temat: Mogę w DG mieć kilka telefonów?
    Od: tom <f...@g...pl>

    Prowadze jednoosobową DG, wykupiłem 3 numery kom. które udostępniłem
    kolegom, no i tak się sklada ze nadzwonili mi w ciągu miesiąca koło 2000zł
    netto (jeden był za granicą - duze koszty roamingu)
    Czy mogę te koszty bez stresu zaliczyć ?
    Moze US sprawdza dlaczego mam 3 numery, bilingi itp?
    dzieki za jakies info

  • 2. Data: 2005-05-04 10:53:23
    Temat: Re: Mogę w DG mieć kilka telefonów?
    Od: "rok" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tom" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Prowadze jednoosobową DG, wykupiłem 3 numery kom. które udostępniłem
    > kolegom, no i tak się sklada ze nadzwonili mi w ciągu miesiąca koło 2000zł
    > netto (jeden był za granicą - duze koszty roamingu)

    No to ładnie... Ciekawe kto płaci? ;)

    > Czy mogę te koszty bez stresu zaliczyć ?
    > Moze US sprawdza dlaczego mam 3 numery, bilingi itp?

    Chyba mogą się czepiać. Jak w firmie jesteś jeden to po co 3 numery?
    Ja mam 4 telefony, ale fakturę rozbijam na 3 firmowe (2 pracowników i ja)
    oraz jeden prywatny, którego nie zaliczam w koszty i vat.

    rok

  • 3. Data: 2005-05-04 10:59:52
    Od: "OPIX" <g...@f...us .tt>

    Użytkownik "tom" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    w DG możesz mieć tysiące telefonów i rozdać je tysiącom znajomych -gdy
    US zapyta o podstawę zaliczenia rachunków w KUP jest na to
    odpowiedź -rozmowy podnoszą u mnie motywację uzyskiwania przychodu
    zwłaszcza na pytanie -"czy dzisiaj nie splajtowałeś z powodu zbyt
    wysokich podatków ?"

    trzeba rozpatrzyć czy nie należałoby poszukać innych źródeł -np.
    sznurowadła .....przecież za przychodami czołgać się to
    niepraktyczne -a sznurowadeł trzeba mieć parę no i się szybciej
    przecierają jak człowiek za kasą biega .

    a tu lato .......i ta niemożność zamortyzowania włosów pomimo
    rozlicznych dowodów że łysi są bardziej wiarygodni co przecież jest w
    biznesie nie bez znaczenia .

    --
    OPIX

  • 4. Data: 2005-05-04 11:08:58
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > netto (jeden był za granicą - duze koszty roamingu)
    > Czy mogę te koszty bez stresu zaliczyć ?
    A umiesz to wszystko powiązać z przychodami?Potrafisz uzasadnić
    konieczność "mania" trzech komórek lub nr? Jeśli tak to bezstresowo zaliczaj.
    > Moze US sprawdza dlaczego mam 3 numery, bilingi itp?
    > dzieki za jakies info
    US może sprawdzić bilingi i sprawdzić kto z kim i kiedy.Najzabawniej jest jak
    znajdą połaczenia pomiędzy tymi trzema numerami albo znajdą trzy połaczenia z
    trzech numerów w tym samym czasie(będąc jednocześnie w posiadaniu
    informacji ,że jedynym użytkownikiem jesteś Ty).Trochę kłopotliwe jest
    wyjąnienie przyczyn dzwonienia do samego siebie tak samo jak zaprezentowanie
    praktyczne prowadzenia konwersacji trzema komórkami w jednym czasie.
    Sytuacja podobna do tej w której rodzina i znajomi przynosili gościowi faktury
    za paliwo a pacjent walił je w koszty bez umiaru.Wpadł jak znależli trzy
    faktury na tankowanie "do pełna" z jednego dnia wystawione w odstępie
    półgodzinnym w trzech dośc oddalonych miastach. Po tym fakcie rozliczono
    paliwo z całego roku i wyszło na to,że facet z wozu nie wychodził nawet w
    święta.W zasadzie OK - ale to był dentysta.
    Pzdr-Kriss

  • 5. Data: 2005-05-04 11:26:07
    Od: tom <f...@g...pl>

    Tak czytam wasze odpowiedzi i cos mi przyszło do głowy:
    W związku z tym, że ostatnio zlecałem kilku firmom wykonanie pewnych prac,
    to mogę się wytłumaczyć, że przekazywałem im komórki do używania?
    Ostatecznie: mogę co miesiąc wrzucać w koszt ten numer(jedną wybraną
    fakturę z trzech), na który jest najwyższa kwota?

  • 6. Data: 2005-05-04 11:41:29
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Tak czytam wasze odpowiedzi i cos mi przyszło do głowy:
    > W związku z tym, że ostatnio zlecałem kilku firmom  wykonanie pewnych prac,
    > to mogę się wytłumaczyć, że przekazywałem im komórki do używania?

    A firmy to potwierdzą ? Jak myślą to nie potwierdzą.

    > Ostatecznie: mogę co miesiąc wrzucać w koszt ten numer(jedną wybraną
    > fakturę z trzech), na który jest najwyższa kwota?
    A nie prościej zatrudnić kumpli na 1/8 etatu ? Wydatek żaden , trochę
    dodatkowej roboty a i katalog kosztów wszelakich szerszy?

    Pzdr-Kriss

  • 7. Data: 2005-05-04 11:48:33
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    tom wrote:
    > Prowadze jednoosobową DG, wykupiłem 3 numery kom. które udostępniłem

    Moze powinienes czasem "zatrudnic" kogos na umowe zlecenie lub o dzielo... -
    w razie czego mozesz tlumaczyc, ze komorki udostepniasz wlasnie swoim
    wykonawcom (zleceniobiorcom).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2005-05-04 15:10:20
    Od: "xxx" <w...@w...pl>

    Użytkownik "rok" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "tom" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No to ładnie... Ciekawe kto płaci? ;)

    > Chyba mogą się czepiać. Jak w firmie jesteś jeden to po co 3 numery?
    Telefon, fax i transmisja danych - sa trzy numery potrzebne, minimum.

    pozdrwoienia - xxx

  • 9. Data: 2005-05-04 23:12:12
    Od: "nnowy" <n...@g...pl>

> [...]
    > netto (jeden był za granicą - duze koszty roamingu)
    > Czy mogę te koszty bez stresu zaliczyć ?
    > Moze US sprawdza dlaczego mam 3 numery, bilingi itp?

    Bez stresu nie możesz..
    Jak im coś odbije przypadkiem, to mogą to skontrolować. Prawdopodobieństwo
    znikome, ale gdybyś wygrał na loterii taką kontrolę i dodatkowo
    zainteresowaliby się tymi telefonami, to nie uznają Ci tego odliczenia.

  • 10. Data: 2005-05-04 23:23:34
    Od: "nnowy" <n...@g...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Moze powinienes czasem "zatrudnic" kogos na umowe zlecenie lub o
    > dzielo... -
    > w razie czego mozesz tlumaczyc, ze komorki udostepniasz wlasnie swoim
    > wykonawcom (zleceniobiorcom).

    eee.. co byś nie wykombinował, to w razie dobrej kontroli US wyjdzie na
    swoje