  • 1. Data: 2002-10-17 15:47:25
    Temat: Moja pieczątka firmowa na fakturze spredawcy
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Czy aby przyspieszyc wystawianie faktury czy tez rachunku przez sprzedawcę
    (np. niewatowiec taksówkarz) mogę na jego fakturze/rachunku przystawić swoją
    pieczątkę firmową (na kopii i oryginale) czy też musi się cz łowiek
    męczyc "ręcznie" do końca ?

    Sark

  • 2. Data: 2002-10-17 16:05:07
    Temat: Re: Moja pieczątka firmowa na fakturze spredawcy
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Sark wrote:
    > Czy aby przyspieszyc wystawianie faktury (...) mogę na jego fakturze/rachunku
    przystawić swoją
    > pieczątkę firmową (na kopii i oryginale) czy też musi się człowiek
    > męczyc "ręcznie" do końca ?

    Możesz. Nie ma zakazu.

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2002-10-17 17:32:55
    Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl>

    Mozna, ale trzeba uwazac na wyrazistosc stempla.
    - pozdrawiam

    http://www.gazeta.pl/usenet/