  • Data: 2015-04-13 20:03:37
    Temat: Re: Moment wystawienia rachunku
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-13 o 12:19, j...@g...com pisze:

    > Jeżeli kolejne okresy kasują zadłużenie z pierwszego okresu, to jak wyliczyć te
    odsetki?

    Nie wiem. Na piechotę?

    > Jeżeli chciałbym to poprawić od tego miesiąca, to powinienem chyba w tym miesiącu
    (do 20 kwietnia) zapłacić dwie zaliczki (wg. poniższych wyliczeń)?

    Zapłać tyle ile wychodzi z obliczeń za dany okres.
    W którymś miejscu musi zostać źle. Jak się będziesz decydował tak
    poprawiać krok w tył to dojdziesz na początek :-)

    > Przez jak długo mogę ten okres kontrolować? Do 5, czy 10 lat?

    Pięć lat od końca roku w którym rozliczyłeś podatek za dany okres, czyli
    w praktyce ok 6 do 7 lat.