eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiMozna amortyzować srodek trwaly kupiony na DG z przychodu na umowe o prace? › Re: Mozna amortyzować srodek trwaly kupiony na DG z przychodu na umowe o prace?
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Mozna amortyzować srodek trwaly kupiony na DG z przychodu na umowe o
    prace?
    Date: Sat, 16 Nov 2002 20:15:41 +0100

    Użytkownik Karol napisał:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > od

    > byc

    > ubieglych ...

    > To chyba Ty pytania dobrze nie zrozumialas.

    > Oj Maddy... doprawdy ... czasami piszesz szybciej niz pomyslisz.

    Oj Karol, dawno mnie nikt tak nie wkurzył.

    Sięgnij do postu Małego, przeczytaj dwa razy albo niech Ci ktos starszy
    przeczyta na glos i wytłumaczy co to znaczy "amortyzacja", ja juz nie
    mam siły.

    Albo wiesz co, żebys sie nie przepracował, oto niezbędny cytat z
    oryginalnego postu i nawet Ci zaznaczyłam pojęcia które ma Ci ktos
    starszy wytumaczyć:

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk