  • 1. Data: 2004-09-08 20:47:38
    Temat: NIP-3, pola 5 i 7
    Od: "latet" <l...@l...xl>

    Witam,

    Na formularzu NIP-3, są pola 5 i 7, które nazywają się:

    "Naczelnik urzędu skarbowego, do którego adresowane jest zgłoszenie"
    oraz
    "Poprzedni naczelnik urzędu skarbowego"

    Czy mam tam po prostu wpisać nazwiska tych osób?
    (to jakies chore jest).

    Dzieki,

    latet

    --
    Latet anguis in herba!

  • 2. Data: 2004-09-08 20:57:03
    Temat: Re: NIP-3, pola 5 i 7
    Od: "Ryszard G" <rysXgar@.op.pl>

    Użytkownik "latet" napisał:

> [...]
    > oraz
    > "Poprzedni naczelnik urzędu skarbowego"
    >
    > Czy mam tam po prostu wpisać nazwiska tych osób?

    <humor_mode>
    Tak właśnie.
    A tam gdzie pytają o właściwość naczelnika urzędu skarbowego należy wpisać:
    łysy, jeśli to zgodne z prawdą. :)
    </humor_mode>

    Naczelnik US jest *organem*, do którego piszesz.
    Wpisz po porostu: naczelnik urzędu skarbowego w ...

    Ryszard

  • 3. Data: 2004-09-09 19:46:00
    Od: "latet" <l...@l...xl>

    Bóg zapłać :-)