  • 1. Data: 2004-09-08 20:21:02
    Temat: f-sz socjalny
    Od: "Ewa Majewska" <e...@w...pl>

    Witam !
    Czy można z funduszu socjalnego kupić upominek dla osoby odchodzącej na
    emeryturę?
    jeśli tak . to jak to wygląda z podatkiem ?

  • 2. Data: 2004-09-09 07:38:22
    Temat: Re: f-sz socjalny
    Od: "Krzysztof" <k...@w...opole.pl>

    Użytkownik "Ewa Majewska" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    > Czy można z funduszu socjalnego kupić upominek dla osoby odchodzącej na
    > emeryturę?
    > jeśli tak . to jak to wygląda z podatkiem ?

    Witam
    Nie mozna. Znalazlem taka interpretacje przepisow w jakims poradniku i na
    jakims szkoleniu. Nie mozna tez urzadzic ze srodkow ZFSS imprezy
    pozegnalnej. Na upartego mozna dac osobie odchodzacej zapomoge i ona za to
    urzadzi impreze - ale to w sumie byloby niepowazne (choc mozliwe). Takie
    przepisy - bez komentarza.
    Pozdrawiam i zycze milego dnia
    Krzysztof Magiera

  • 3. Data: 2004-09-28 18:33:39
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > urzadzi impreze - ale to w sumie byloby niepowazne (choc mozliwe). Takie

    Zawsze jak czytam o "zakazach" wydawania pieniędzy z ZFŚS zastanawia mnie jakie
    są konsekwencje łamania tego "zakazu".

    Pozdrawiam,
    Karol