  • 1. Data: 2005-02-01 17:27:01
    Temat: NTG? Gdzie darmowy program do fakturowania?
    Od: "chach" <c...@o...pl>

    Przepraszam jeśli to nie ta grupa...
    Gdzie i jaki darmowy programik fakturujący mogę pobrać z internetu.
    W miarę estetyczny, drukujący już oryginał i kopię oddzielnie bez potrzeby
    skreślania i nie ma reklam po wydruku. Dla firmy jednoosobowej (VAT)- max
    ok. 100 faktur rocznie.
    Serdeczne dzięki z góry :]
    C.

  • 2. Data: 2005-02-01 18:31:21
    Temat: Re: NTG? Gdzie darmowy program do fakturowania?
    Od: "Janusz B" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "chach" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skreślania i nie ma reklam po wydruku. Dla firmy jednoosobowej (VAT)- max

    Może ten: http://www.programer.pl/fit_faktura.php (ale jest link pod
    fakturą)

    Janusz B.

  • 3. Data: 2005-02-01 21:10:53
    Od: "Sebo" <s...@n...pl>

    chach wrote:

> [...]
    > potrzeby skreślania i nie ma reklam po wydruku. Dla firmy
    > jednoosobowej (VAT)- max ok. 100 faktur rocznie.

    http://www.taxmachine.pl - są tam darmowe faktury, rachunki i korekty,
    drukuje też różne deklaracje i inne formularze ale trzeba za to
    zapłacić. Generalnie coś ala Biuro Rachunkowe IPS'u.

    Sebo

  • 4. Data: 2005-02-03 19:05:51
    Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl>

    Użytkownik "chach" napisał:

> [...]
    > skreślania i nie ma reklam po wydruku. Dla firmy jednoosobowej (VAT)- max

    Zobacz Sknerus LE z www.zwan.com.pl - choc nie jest darmowy, ale prawie
    (30zl).
    Tak czy inaczej mozesz pobrac i przetestowac za darmo ;-)

    --
    Małgorzatka

  • 5. Data: 2005-02-03 19:44:34
    Od: "Robert W." <d...@o...pl>

    http://www.lefthand.com.pl/
    --
    Pozdrawiam Robert W.
    Kadu: 7667533

  • 6. Data: 2005-02-04 12:18:26
    Od: Mariusz <d...@k...chip.pl>

    Robert W. napisał(a):

    > http://www.lefthand.com.pl/

    Na openoffice.pl są formularze faktur do openoffice
    http://openoffice.pl/download.php?a=files&id=e0a5116
    8a9ff99ffb53d779921c5fd0f

    Mariusz

  • 7. Data: 2005-02-04 12:25:26