  • 1. Data: 2005-02-01 14:44:07
    Temat: problem z hasle do bazy platnika
    Od: "Kurka" <n...@n...pl>

    Dzien dobry:)
    czy moglby mi ktos madry pomoc w rozwiazaniu nastepujacego problemu:
    zainstalowalam nowa wersje platnika, znam haslo do bazy danych
    (zaimportowalam z poprzedniej wersji), ale platnik twierdzi, ze haslo jest
    nieprawidlowe. Zastosowalam sie wiec do wskazowek, ktore znalazlam na
    stronie: http://platnik.fork.pl/ , dekodowalam haslo znalezione w windowsie
    i okazuje sie, ze jest dokladnie takie, jakie ja wpisywalam. No i teraz nie
    rozumiem co jest grane. Skoro ja podaje prawidlowe haslo do bazy, to
    dlaczego pojawia sie komunikat, ze haslo jest nieprawidlowe?
    HELP
    Pozdrawiam, Kurka

  • 2. Data: 2005-02-01 15:44:50
    Temat: Re: problem z hasle do bazy platnika
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

> [...]
    > rozumiem co jest grane. Skoro ja podaje prawidlowe haslo do bazy, to
    > dlaczego pojawia sie komunikat, ze haslo jest nieprawidlowe?
    **********
    Prawdopodobnie znalazłaś hasło do programu w rejestrze czy tak??
    Jednak hasło do bazy to nie to samo hasło które można dekodować z zapisów w
    rejestrze systemu. Czy na pewno nie poprzestałaś na części pierwszej? Bo
    jeśli doszłaś do pkt. Tip 3 i nic nie dało się zrobić to zrób wszystko
    jeszcze raz od początku:)
    Jakoś mi się wierzyć nie chce, że wszystkie punkty zostały spełnione i nadal
    nie można się zalogować. A może masz gdzieś zarchiwizowaną bazę i inną
    dekodujesz a inną próbujesz otworzyć? Zwracaj uwagę na daty utworzenia i
    modyfikacji - czy się zgadzają. To tyle co mi przyszło do głowy.
    Powodzenia.... w Płaczniku ;-)

    szauek

  • 3. Data: 2005-02-01 15:48:39
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    > rozumiem co jest grane. Skoro ja podaje prawidlowe haslo do bazy, to
    > dlaczego pojawia sie komunikat, ze haslo jest nieprawidlowe?

    Napisz co było robione. Domyślam, się że przy wgrywaniu płatnika 6.03. Czy
    poprzedni był odinstalowany, jaki to był?
    Na czym baza?

    PawełJ

  • 4. Data: 2005-02-01 16:29:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    PawełJ wrote:

    > Napisz co było robione. Domyślam, się że przy wgrywaniu płatnika
    > 6.03. Czy poprzedni był odinstalowany, jaki to był?
    > Na czym baza?
    > PawełJ

    Widzisz Paweł co jest grane?
    To się powinno wszystko samo robić
    automagicznie. Oprócz tego, że jest
    to program generalnie do d...,
    to jeszcze niedopracowane
    nadpisywanie wersji i archiwizacja.

  • 5. Data: 2005-02-01 19:19:08
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Widzisz Paweł co jest grane?
    Widzę :-) na 10 instalacji 3 (mi) się nie udają. Z hasłami już sobie radzę.
    Dzięki pomocy platnik.fork.pl
    > To się powinno wszystko samo robić
    > automagicznie. Oprócz tego, że jest
    > to program generalnie do d...,
    > to jeszcze niedopracowane
    > nadpisywanie wersji i archiwizacja.
    Tak rację masz. Ale to jest dokładnie to co napisałem w innym wątku. Po
    cholerę informatycy mają siedzieć i poprawiać jeżeli i tak nie ma
    konkurencji. Ten kto musi miec płatnika stanie na głowie (albo stworzy nową
    bazę, przeinstaluje system, kupi komputer) żeby go mieć.
    A inne programy? Wgrywam też inne - Problemy są podobne (na 10 / 2-3 nie
    wychodzą). Ale jak mi nie wyjdzie - to biorę telefon i dzwonię do twórcy
    programu - i on pomaga bo klient mu zapłacił i będzie płacił jak program
    będzie chodził. Prokomowi to zwisa centralnie najwyraźniej bo ich klientem
    jest zus a nie płatnicy.
    Znasz sposób żeby to zmienić? Bo sposób farta (z innego wątku) jest wg mnie
    stratą czasu, chociaz mi też nic innego do łba nie przychodzi. Jezeli ktoś
    ma sposób na zmianę podejścia prokomu chętnie się podpiszę. Jeżeli trzeba
    będzie to 120 moich klientów też :-)

    PawełJ

  • 6. Data: 2005-02-01 20:48:03
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 1 Feb 2005 17:29:14 +0100, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    >To się powinno wszystko samo robić
    >automagicznie.
    Straciłbym zlecenia...

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 7. Data: 2005-02-04 18:30:43
    Od: "toja" <standby@[usun_to]poczta.fm>

    > Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    Mam podobny problem w płatniku, baza mssql server 2000 - hasło użytkownika
    bazy danych jest nieznane.
    Można to jakoś odzwyskać/złamać/skutecznie naprawić?
    Wszelkie sugestie mile widziane.

  • 8. Data: 2005-02-05 12:47:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 4 Feb 2005 19:30:43 +0100, "toja" <standby@[usun_to]poczta.fm>
    wrote:

    >Mam podobny problem w płatniku, baza mssql server 2000 - hasło użytkownika
    >bazy danych jest nieznane.
    >Można to jakoś odzwyskać/złamać/skutecznie naprawić?
    A zmieniales domyslne? Bo domyslnie jest puste :)

    WAM

  • 9. Data: 2005-02-08 01:07:10
    Od: "toja" <standby@[usun_to]poczta.fm>

    > On Fri, 4 Feb 2005 19:30:43 +0100, "toja" <standby@[usun_to]poczta.fm>
    > A zmieniales domyslne? Bo domyslnie jest puste :)
    >
    > WAM

    Księgucha jedna ustawiła hasło ale nie miała pojęcia jakie. Na szczęście MS
    SQL Server 2000 ma dość kulawy motor, więc udało mi się zrobić brutalne
    włamsko, ale najpierw pół dnia czytania stron małego-miękkiego (microsoftu)
    i przyswajanie niezłej ilości manuali o bazie. Tfu na psa urok. Prokom
    software i microsoft - piękny mariage cholera...

    Pozdrawiam.