  • 1. Data: 2005-02-01 15:07:58
    Temat: Mała księgowość RP - pytanie program
    Od: "Stan" <s...@w...pl>

    Coś nie mogę przenieść ewidencji środków trwałych na nowy rok 2005. Nie wiem
    dlaczego się nie pojawia po założeniu nowego roku i przeniesieniu
    wszystkiego.

    Jakby mnie mógł ktoś oświecić, co źle robię, to będę wdzięczny.

    Pozdrowienia
    Staszek Gurgul

  • 2. Data: 2005-02-03 08:15:17
    Temat: Re: Mała księgowość RP - pytanie program
    Od: Mariusz_M <m...@g...pl>

    Stan wrote:

> [...]
    > wszystkiego.
    >
    > Jakby mnie mógł ktoś oświecić, co źle robię, to będę wdzięczny.
    Będąc jeszcze w 'starym roku' wchodzisz w ŚT i uruchamiasz pierwszą
    opcję "Bilas otwarcia na następny rok podatkowy". Potem utwórz nowy rok
    2005 (chyba, że już to zrobiłeś), i przełącz program w ->Inne -> Zmień
    -> Rok księgowy

    U mnie ŚT się przeniosły..
    W razie pytań pisz na priv -
    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz /Maniek/

  • 3. Data: 2005-02-03 12:00:28
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <ctsmij$qnj$1@inews.gazeta.pl>,
    Mariusz_M <m...@g...pl> wrote:

    > W razie pytań pisz na priv -

    A dlaczego? Ja też MKRz używam, pewnie jeszcze inni się znajdą :)

    --
    pozdrawiam
    Jarek