  • 1. Data: 2004-03-03 10:29:18
    Temat: Niedopłata do kasy chorych
    Od: sonia <a...@t...pl>

    witam serdecznie.
    Mam takie pytanie: pracownik zarobił w tym miesiącu 650,00zł i na liście płac
    wystąpiła mi pozycja \"niedopłata do kasy chorych\", ponieważ nie było z czego
    potrącić całego ubezpieczenia zdrowotnego. Czy tą niedopłatę muszę gdzieś zgłosić?
    Cos o tym czytałam w Ustawie o Funduszu Ochrony Zdrowia, ale może wiecie cos
    konkretnego/
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-03-03 12:24:15
    Temat: Re: Niedopłata do kasy chorych
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    sonia wrote:

> [...]
    > muszę gdzieś zgłosić? Cos o tym czytałam w Ustawie o Funduszu Ochrony
    > Zdrowia, ale może wiecie cos konkretnego/ -- Post wysłany z portalu

    Nie wiem jak w tym roku, ale dotad normalnie ograinczalo sie skladke
    PRACOWNIKOWI do wysokosci zaliczki..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-03-03 12:26:03
    Temat: Re: Re: Niedopłata do kasy chorych
    Od: sonia <a...@t...pl>

    no tak, ogranicza się do wysokosci jaka można pobrać. ale coś mi sie kołacze po
    głowie, że powinnam to zgłosić do oddziału NFZ.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 4. Data: 2004-03-03 13:15:37
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    sonia wrote:

    > no tak, ogranicza się do wysokosci jaka można pobrać. ale coś mi sie
    > kołacze po głowie, że powinnam to zgłosić do oddziału NFZ. --
    > Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

    przeciez to jest w odpowiedniej deklaracjido ZUS..
    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-03-03 13:40:41
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik bosz napisał:

    > przeciez to jest w odpowiedniej deklaracjido ZUS..
    > Boguslaw

    W której to deklaracji ZUS wykazujemy kwotę składki zdrowotnej której
    NIE pobralismy z braku podatku???

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2004-03-03 13:47:14
    Temat: Re: Re: Re: Niedopłata do kasy chorych
    Od: sonia <a...@t...pl>

    : ) Ja chyba czytam za dużo przepisów i się zaplątałam. ale dokopałam sie do ustawy
    z dnia 23.01.03 o powszechnym ubezpieczeniu w NFZ.
    W art. 25 jest m.in. ze pomniejsza sie do wysokosci itd. I dalej jest tak:
    \"Płatnik przekazyje do właściwego oddziału woj. Funduszu zestawienie składek na
    ub.zdrowotne, pobranych z uwzglednieniem obniżenia. Zestawienie musi zawierać...
    wszystkie dane pracownika i pracodawcy\"

    Wiem ze nigdy nic takiego nie przekazywałam, alec teraz sie zaczęłam zastanawiać.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 7. Data: 2004-03-03 13:53:29
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Maddy wrote:

    > W której to deklaracji ZUS wykazujemy kwotę składki zdrowotnej której
    > NIE pobralismy z braku podatku???
    >
    > Maddy

    Chodzilo mi o to, ze podaje wysokosc skladki i widac wyraznie
    zejest mniejsza niz % od podstawy.

    A przeciez oni maja tam takiemadre komputery....

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-03-03 15:50:29
    Od: "Krzysztof" <k...@w...opole.pl>

    Użytkownik "sonia" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    musi zawierać... wszystkie dane pracownika i pracodawcy\"

    > Wiem ze nigdy nic takiego nie przekazywałam, alec teraz sie zaczęłam

    Witam
    NFZ (przynajmniej w Opolu) ma program do zglaszania niedoplat, a jesli to
    pojedyncze osoby to zadowala sie zgloszeniem papierowym
    (http://www.nfz-opole.pl i szukac informacji z 1.10.2003).
    Zycze milego dnia wszystkim Grupowiczom Krzysztof Magiera

  • 9. Data: 2004-03-03 16:48:06
    Temat: Re: Re: Re: Re: Niedopłata do kasy chorych
    Od: sonia <a...@t...pl>

    > (http://www.nfz-opole.pl i szukac informacji z 1.10.2003).
    właśnie o taką informację mi chodziło. Dziękuję.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>