  • 1. Data: 2004-09-30 09:02:06
    Temat: Niekompetentne biuro rach.
    Od: "Aszanti" <a...@t...pl>

    Witam serdecznie.

    Szczegolnie serdecznie, gdyz 1-szy raz tu jestem. Ciesze sie, ze takie
    miejsca istnieja, wiec pozdrawiam na poczatek.

    Mam mala rozterke. Jest sobie biuro rachunkowe, bardzo niekompetentne, robia
    bledy, biora sporo kasy i jeszcze łaske robia, jesli podadza info jakies.
    Oczywiscie zmiana biura nastapi niebawem, tu nie ma watpliwosci, ale... No
    wlasnie. Nie pod koniec roku, to po pierwsze. Ale zanim papiery zostana
    przeniesione do inego biura, chce wiedziec co moge zrobic z tym biurem? Czy
    jest jakas mozliwosc skontrolowania pracy tych kobiet? Moge poprosic US o
    kontrole, ale czy nie bedzie tak, ze jak jest duzo bledow, to dowala kare
    wlascicielowi firmy, a nie ksiegowym? Jak moge ich sprawdzic nie robiac
    krzywdy wlascicielowi firmy?

    Wiem, ze istnieja jakies ubezp. ksiegowych od odp. finansowej, ale przyznam
    sie, ze zupelnie nie mam pojecia na czym to polega.

    Pozdrawiam serdecznie.

  • 2. Data: 2004-09-30 10:01:44
    Temat: Re: Niekompetentne biuro rach.
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <a...@t...pl> napisal(a):
    > jest jakas mozliwosc skontrolowania pracy tych kobiet? Moge poprosic US o
    > kontrole, ale czy nie bedzie tak, ze jak jest duzo bledow, to dowala kare
    > wlascicielowi firmy, a nie ksiegowym?

    Oczywiście, że właścicielowi, a ten co najwyżej będzie mógł się sądzić o
    tę kasę z biurem.

    > Jak moge ich sprawdzic nie robiac
    > krzywdy wlascicielowi firmy?

    Wziąść wszystkie dokumenty, deklaracje, faktury itd i dać to innemu
    księgowemu do sprawdzenia.

    > Wiem, ze istnieja jakies ubezp. ksiegowych od odp. finansowej, ale przyznam
    > sie, ze zupelnie nie mam pojecia na czym to polega.

    Polega na tym, że w razie jeśli biuro będzie musiało zapłacić jakieś
    odszkodowanie, to pokryje to ubezpieczenie.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-09-30 11:22:19
    Od: "Aszanti" <a...@t...pl>

    > I jezeli znajdzie sie biuro, ktore oceni Twoja firme i podejmie sie
    przejac
    > jej prowadzenie, to po co czekac i ryzykowac bledne zamkniecie roku
    > obrotowego???

    W sumie racja. Nie ma na co czekac. Ale, kurcze, jak wszyscy wiemy, ile
    ksiegowych tyle teorii. Nowe biuro na pewno wykryje bledy, skoro ja je
    widze...:( Ale wychodzi na to, ze to moze trwac w nieskonczonosc. Nie moge
    miec pewnosci, ze nowe biuro nie pracuje zle. Oczywiscie, ze biore polecone
    przez kogos a nie z ogloszenia. Ale jesli kolejne biuro zrobi bledy, to mam
    dac kolejnemu, a pozniej nastepne i nastepne i tak do zakichanej smierci?
    Widze bledne kolo.

    Pozdrawiam rowniez.

  • 4. Data: 2004-09-30 11:23:35
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    > Polega na tym, że w razie jeśli biuro będzie musiało zapłacić jakieś
    > odszkodowanie, to pokryje to ubezpieczenie.
    Niekoniecznie - razace niedbalstwo moze np. wykluczyc wyplate... Na pewno
    beda sie przepychac.

    I jezeli znajdzie sie biuro, ktore oceni Twoja firme i podejmie sie przejac
    jej prowadzenie, to po co czekac i ryzykowac bledne zamkniecie roku
    obrotowego???

    Pozdrawiam
    LG

  • 5. Data: 2004-09-30 11:50:46
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Widze bledne kolo.

    jesli zlecasz prowadzenie ksiegowosci do biura, to biuro bierze
    odpowiedzialnosc za swe bledy
    a to, ze znajdziesz biuro ktore nigdy nie popelni bledu jest malo
    prawdopodobne
    pracuja tam normalni ludzie, a nie sami doradcy podatkowi, ktorzy przeciez
    tez maja problemy z interpretacja
    biuro rachunkowe swiadczy uslugi nie tylko dla ciebie, wiec nie oczekuj, ze
    bedziesz miala ich tak pod reka jak wlasny dzial ksiegowy
    sa plusy i minusy zlecenia prowadzenia spraw ksiegowych
    a co do bledow to nawet majac wlasny dzial ksiegowy, tez ich nie unikniesz
    w malych i w najwiekszych biurach popelnia sie bledy
    najistotniejszym aby biuro bralo na siebie cala odpowiedzialnosc i abys
    miala swiety spokoj
    czegoz wiecej potrzeba?
    no moze stabilnego prawa :)

    pozdrawiam
    grzess

  • 6. Data: 2004-09-30 13:09:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Sep 2004, grzess wrote:

    >+ > Widze bledne kolo.
    >+ >
    >+ jesli zlecasz prowadzenie ksiegowosci do biura, to biuro bierze
    >+ odpowiedzialnosc za swe bledy

    ...karną ?? :O ! ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 7. Data: 2004-09-30 22:01:44
    Od: "Krzysztof" <k...@w...opole.pl>

    Użytkownik "Aszanti" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    robia
    > bledy, biora sporo kasy i jeszcze łaske robia, jesli podadza info jakies.

    Witam
    Nic odkrywczego ale moze czesciej tu trzeba bywac i samemu prowadzic
    ksiegowosc ( o ile dzialalnosc nie jest jakas koszmarnie skomplikowana).
    Pozdrawiam i zycze powodzenia Krzysztof Magiera

  • 8. Data: 2004-10-01 19:30:14
    Od: "Aszanti" <a...@t...pl>

> [...]
    >ksiegowosc ( o ile dzialalnosc nie jest jakas koszmarnie skomplikowana).
    >Pozdrawiam i zycze powodzenia Krzysztof Magiera

    No hejka.

    Troche juz w ksiegowosci siedze, ale wlasnie sie za siebie wzielam i
    postanowilam zostac jakas porzadna ksiegowa. Bo to, co do tej pory robilam
    to raczej bardziej zabawa byla niz praca. I wlasnie odkrylam to miejsce.
    Musze wam przyznac, ze genialna jest ta grupa. POwala mnie wasza wiedza i
    bezinteresownosc. Pozdrawiam serdecznie.

    A niestety tej firmy poprowadzic nie moge. Z przyczyn czysto osobistych.