  • 1. Data: 2004-09-17 21:22:41
    Temat: Re: [OT] Re: ustawa o rachunkwosci: 800 EUR czy 800 000 EUR ? (fwd)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 Sep 2004, Janusz wrote:
    [...]
    >+ dyskusyjnych polskich i angielskich. I zawsze jestem wzruszony faktem, ze za
    >+ wielka woda dostaje odpowiedzi na nawet najbardziej prymitywne pytania.

    Oj, to widać nie wiesz np. kto to był C.J. Lydick :>
    Gość już nie żyje (polecam archiwa grupy comp.os.vms, gwarantuję
    że był to fachowiec acz nie od podatków - bo od VMSa), bo tak to bym
    ci polecił wyskoczyć z jakimś lamerskim pytaniem :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 2. Data: 2004-09-21 07:58:45
    Od: "Janusz" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > że był to fachowiec acz nie od podatków - bo od VMSa), bo tak to bym
    > ci polecił wyskoczyć z jakimś lamerskim pytaniem :)

    To nie bylo lamerskie pytanie.
    Janusz

  • 3. Data: 2004-09-21 09:07:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Sep 2004, Janusz wrote:
    [...]
    >+ > ci polecił wyskoczyć z jakimś lamerskim pytaniem :)
    >+
    >+ To nie bylo lamerskie pytanie.

    Janusz... na poważnie rozważasz możliwość żeby obowiązkowi prowadzenia
    rachunkowości podlegały przychody w przeciętnej wysokości 1/3 minimalnej
    pensji i powiadasz że to NIE JEST nieznajomość podstaw ??
    Nie, ja nie wymagam zeby każdy obywatel RP znał się na leczeniu,
    księgowości, elektronice, muzyce, informatyce, zarządzaniu,...
    Osobiście przyznaję sobie prawo do lamerstwa tu i ówdzie ;)
    Rozumiem że można mieć jaką-taką orientację w temacie (czyli NIE
    być lamerem) i machnąć się przy czymś o rząd wielkości, można
    popełnić kiks i nie dopisać kilku zer "z przyczyn technicznych",
    jednak machnięcie się o trzy rzędy z pełnym przekonaniem :)
    (wywodzonym tu: Message-ID: <cie9e1$da1$1@news.onet.pl>)
    to raczej dowód braku orientacji w skali hm... geograficznej !
    Bez urazy poprszę... mam przekonanie że "lamer" to jednak nie
    obelga, chyba że o czymś nie wiem :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 4. Data: 2004-09-21 09:38:25
    Od: "Janusz" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > to raczej dowód braku orientacji w skali hm... geograficznej !
    > Bez urazy poprszę... mam przekonanie że "lamer" to jednak nie

    Po pierwsze znam przynajmniej kilka przepisow prawnych, ktore uwazam za
    bezsensowane, a ktore funkcjonuja w naszym wspanialym kraju (napotkanie
    jeszcze jednego wiecej nie zdziwiloby mnie szczegolnie). Po drugie, brak
    wiedzy (nawet PODSTAWOWEJ) jest wystarczajacym powodem aby ta wiedze
    zdobywac w kazdy dostepny sposob. Po trzecie, nie ma glupich (lamerskich)
    pytan, sa tylko glupie i lamerskie odpowiedzi (tlumaczac inaczej - jezeli
    uwazasz ze pytanie faktycznie jest 'lamerskie', masz wszelkie prawo na nie
    nie odpowiedziec, ale nie masz prawa z gory zakladac ze ten kto je zadaje
    robi robi to z lenistwa albo braku checi do samodzielnego poszukiwania
    odpowiedzi).

    Janusz

  • 5. Data: 2004-09-21 09:42:27
    Temat: NIE KARMIĆ TROLLA
    Od: xyz <x...@x...pl>

    A sio, trollu uprzykrzony!!

    --
    xyz

    Inteligo, mechanizm oszustwa:
    http://tinyurl.com/43o6f

  • 6. Data: 2004-09-21 09:52:33
    Temat: Re: NIE KARMIĆ TROLLA
    Od: "Janusz" <e...@p...onet.pl>

    > A sio, trollu uprzykrzony!!

    Chcialbys zapewne uslyszec jakas obrazliwa odpowiedz, zebys mogl sobie
    pouzywac. A tu niespodzianka.

    [Cierpliwosc to wielka cnota, malo kto ja posiada]
    Janusz

  • 7. Data: 2004-09-21 10:13:33
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Janusz napisał:

    > Chcialbys zapewne uslyszec jakas obrazliwa odpowiedz, zebys mogl sobie
    > pouzywac. A tu niespodzianka.
    >
    > [Cierpliwosc to wielka cnota, malo kto ja posiada]

    Fakt. Trzeba sporo cierpliowści żeby samemu dojśc do pewnej wiedzy.
    Nie każdy to potrafi, łatwiej zadawać na grupie prawo.podatki pytania z
    matematyki i języka polskiego i dziwić się że sie ludzi denerwują.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2004-09-21 10:19:50
    Od: "Janusz" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie każdy to potrafi, łatwiej zadawać na grupie prawo.podatki pytania z
    > matematyki i języka polskiego i dziwić się że sie ludzi denerwują.

    Ludzie denerwuja sie bo brak im cierpliwosci, nie dlatego ze przeczytali
    troche tekstu na ekranie.
    Janusz

  • 9. Data: 2004-09-21 10:24:44
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Janusz pisze:

    > Ludzie denerwuja sie bo brak im cierpliwosci, nie dlatego ze przeczytali
    > troche tekstu na ekranie.
    > Janusz

    Nieprzeginaj.

    Boguslaw

  • 10. Data: 2004-09-21 10:38:54
    Od: "Janusz" <e...@p...onet.pl>

    > Nieprzeginaj.

    "Nie przeginaj" pisze sie oddzielnie. Przypuszczam, ze gdyby na moim miejscu
    byla Maddi (nasz ekspert od jezyka polskiego) zaraz przywalilaby jakis
    stosowany komentarz.
    Janusz