  • 1. Data: 2003-04-14 19:17:10
    Temat: Odliczania remontowe: nie jestem właścicielem mieszkania
    Od: "Piotr Sawicki" <i...@m...pl>

    Witam!

    Chciałbym odliczyć od podatku wydatki na remont (będzie tego kilka tysięcy).

    Jednakże jest pewien szkopuł. Mianowicie mieszkanie nie jest moją
    własnością. Jest mi powierzone, mam na to umowę, mieszkam w nim od 3 lat,
    jestem zobowiązany do remontowania go. Ponadto - będzie przepisane
    (mieszkanie) dla mnie w niedalekiej przyszłości.

    Próbowałem się dopytywać w 2 biurach rozrachunkowych, póki co opinie są
    sprzeczne. W jednym dowiedziałem się, że odpis jest możliwy, w kolejnym - że
    nie, chociaż nie do końca są pewni.

    Jak jest w rzeczywistości???

    Z góry dzięki za odpowiedź.
    --
    Piotr Sawicki
    i...@m...pl

  • 2. Data: 2003-04-16 07:38:20
    Od: "Vapit" <v...@p...onet.pl>

    Odpis jest możliwy z pewnością

  • 3. Data: 2003-04-16 08:09:36
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Piotr Sawicki" <i...@m...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Próbowałem się dopytywać w 2 biurach rozrachunkowych, póki co opinie są
    > sprzeczne. W jednym dowiedziałem się, że odpis jest możliwy, w kolejnym -

    Odliczyć możesz, jeśli do mieszkania posiadasz tytuł prawny.
    Tytułem prawnym do lokalu jest np. umowa najmu, użyczenia.
    Odpowiedź brzmi: tak.