  • 1. Data: 2003-04-14 17:27:36
    Temat: ulga remontowa na 2 mieszkania
    Od: "K-2" <b...@i...pl>

    czy ulgę remotową a konkretnie fundusz remontowy można odliczyć od 2
    posiadanych mieszkań (akty własności) ?
    pozdrawiam
    -- dwaKa

  • 2. Data: 2003-04-14 17:56:36
    Temat: Re: ulga remontowa na 2 mieszkania
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K-2" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > czy ulgę remotową a konkretnie fundusz remontowy można odliczyć od 2
    > posiadanych mieszkań (akty własności) ?

    Ja proponuje odliczac od podatku :-)
    A na powaznie: Tak. Mozna od dwoch, a nawet wiecej jak Ci limitu wystarczy.

    Karol

  • 3. Data: 2003-04-15 05:40:36
    Od: "K-2" <b...@i...pl>

> [...]
    wystarczy.

    > Karol
    >
    >Dziękuję, a rzeczywiście dość śmiesznie to sformuowałem.

    -- Pozdrawiam
    dwaKa
    bądź zawsze w ruchu,
    żaden pies nie obsikał jadącego samochodu