  • 1. Data: 2003-04-14 20:00:25
    Temat: podział majatku po sp. z o.o. a podatek
    Od: IrmiS <i...@p...onet.pl.WYWAL.TO>

    Witam!
    Jestem wspólniczką w likwidowanej właśnie sp. z o.o. W czerwcu, mam
    nadzieję, nastąpi jej rozwiazanie i podział pozostałego majatku pomiedzy
    wspólników. I tu pojawia sie mój problem: jaki podatek mnie obowiązuje?
    Czy "zwykły" dochodowy 19%, czy też jakiś inny (może jakiś niższy ;-) )?
    Jeśli ktoś coś wie na temat podatku z takiego właśnie tytułu to bardzo
    byłabym wdzieczna za pomoc i podzielenie się ze mną tą wiedzą.

    --
    Pozdrawiam :) Irmis