  • 1. Data: 2007-11-11 19:48:10
    Temat: Odliczenia zwiazane z oddawaniem krwi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Mam pytanie na temat odliczen podatkowych zwiazanych z oddawaniem krwi. Czy
    dobrze rozumiem, ze skoro oddaje krew 6 razy w roku i oddam 6*450 = 2,7
    litra krwii to dostane 350 zł zwrotu? Jezeli tak to super - stosunkowo nie
    duzo, ale jakis dodatkowy bonusik zawsze jest. Czy potrzebuje jakies
    specjalne zaswiadczenie z miejsc gdzie oddawałem krew o tym ile tejze krwii
    faktycznie zostało oddane?

    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
    Gabriel Laub

  • 2. Data: 2007-11-11 23:05:59
    Temat: Re: Odliczenia zwiazane z oddawaniem krwi
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
    > litra krwii to dostane 350 zł zwrotu? Jezeli tak to super - stosunkowo nie

    Nie, nie. To jest odliczenie od dochodu, nie od podatku. Czyli dostaniesz
    z tego wedlug skali (19% jesli jestes na liniowym lub ponizej progu).

    a.

  • 3. Data: 2007-11-12 09:18:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie, nie. To jest odliczenie od dochodu, nie od podatku. Czyli
    > dostaniesz z tego wedlug skali (19% jesli jestes na liniowym lub
    > ponizej progu).

    ROTFL
    czyli 66zł??? Hahaha, niezłe! A juz myslałem ze namówie do wiekszej
    ofiarnosci moich znajomych, ale w takim wypadku to nawet dobra godzinówka
    nie wychodzi jakby policzyc czas...
    Niezłe jaja:
    6 razy dobrze zorganizowane oddawanie krwii = 6 * (40 minut + 40minut
    dojazd) = 8h
    66/8 = 8zł za godzine.

    6 razy tradycyjnie zorganizowane oddanie krwii = 6 * (2,5h + 40 minut
    dojazd) = 19h
    66/19 = 3,5zł

    Dobrze ze krwiodawcy których znam nie robia tego dla pieniedzy...

    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."
    Paulo Coelho