  • 1. Data: 2007-11-10 21:34:32
    Temat: Czy laptop to środek trwały?
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Jak w temacie?

  • 2. Data: 2007-11-10 21:45:45
    Temat: Re: Czy laptop to środek trwały?
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fh583s$tg9$1@news.onet.pl...
    > Jak w temacie?

    polecam http://www.vat.pl/srodki-trwale/
    zalezy od ceny...
    Anax

  • 3. Data: 2007-11-10 22:04:39
    Temat: Re: Czy laptop to rodek trway?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Anax WRC wrote:

    >> Jak w temacie?
    >
    > polecam http://www.vat.pl/srodki-trwale/
    > zalezy od ceny...
    > Anax

    A w którym miejscu o tym czy coś jest środkiem
    trwałym decyduje cena? Cena to decyduje o
    sposobie uwzględnienia w kosztach.

  • 4. Data: 2007-11-11 06:59:37
    Od: "jkolinna" <k...@w...plNOSPAM>

    > A w którym miejscu o tym czy coś jest środkiem
    > trwałym decyduje cena? Cena to decyduje o
    > sposobie uwzględnienia w kosztach.

    Lapotop nie po bjes niterwały

    jk

  • 5. Data: 2007-11-11 11:19:11
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    > A w którym miejscu o tym czy coś jest środkiem
    > trwałym decyduje cena? Cena to decyduje o
    > sposobie uwzględnienia w kosztach.

    no ok w takim razie cena jest jednym z czynnikow, bo przeciez dlugopis tez
    mozesz uzytkowac dluzej niz rok a niekoniecznie jest traktowany jakjo srodek
    trwaly. Tak to przynajmniej rozumiem:)
    pzdr
    Anax

  • 6. Data: 2007-11-12 00:01:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "jkolinna" <k...@w...plNOSPAM> napisał w wiadomości

    > Lapotop nie po bjes niterwały

    A podobno w VW Banku to maja same laptoki!

    Pozdrawiam (wszystkich oprocz trolli)
    SDD

  • 7. Data: 2007-11-12 17:22:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Nov 2007, Kris wrote:

    > Jak w temacie?

    Mówisz, że sklep w którym go kupisz, ma TEN laptop jako ST?
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2007-11-13 22:02:55
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Anax WRC wrote:
    > no ok w takim razie cena jest jednym z czynnikow, bo przeciez dlugopis tez
    > mozesz uzytkowac dluzej niz rok a niekoniecznie jest traktowany jakjo srodek
    > trwaly. Tak to przynajmniej rozumiem:)

    Ależ oczywiście, że długopis może być środkiem trwałym.
    A cena decyduje jedynie o sposobie amortyzacji.

    BTW, widziałem na lotniksu w NY bardzo fajne pióro wieczne w komplecie z
    długopisem za niecałe 1000 USD. Tak więc nawet dałoby się jednorazowo
    amortyzować ;-)

    Piotrek