  • 1. Data: 2005-02-15 21:14:52
    Temat: Odliczenie funduszu remontowego za 2003 rok - możliwe?
    Od: "Iwonka" <i...@w...pl>

    Witam,

    krótko postaram się przedstawić sytuację i bardzo proszę o pomoc. W lipcu
    2003 r. wprowadziłam się do mieszkania spółdzielczego. Od sierpnia płaciłam
    czynsz z wyodrębnionym funduszem remontowym (FR). 5 miesięcy x 55,83 zł =
    279,15 zł - tyle wyniosła suma owego FR za 2003 r. Nie poniosłam żadnych
    wydatków na remont i modernizację mojego mieszkania, na skutek czego te
    279,15 zł za FR było zbyt niską kwotą, aby móc dokonać jej odliczenia od
    podatku w roku podatkowym 2003.
    Czy mogę teraz, dokonując rozliczenia podatku za rok 2004, odliczyć również
    wydatki poniesione na FR w roku 2003? Jeśli tak, to gdzie należałoby je
    wpisać (w części D.6. ODLICZENIA, KTÓRE NIE ZNALAZŁY POKRYCIA W PODATKU ZA
    LATA UBIEGŁE formularza PIT/D ?)

    Pozdrawiam.
    Iwona

  • 2. Data: 2005-02-16 08:29:36
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 2/15/2005 10:14 PM, Użytkownik Iwonka napisał:

    > Czy mogę teraz, dokonując rozliczenia podatku za rok 2004, odliczyć również
    > wydatki poniesione na FR w roku 2003?

    Nie

    --
    gefragt