  • 1. Data: 2003-04-10 13:00:38
    Temat: Odliczenie kosztów szkoły sredniej w koncowej fazie zycia :-)
    Od: "%Oil" <c...@A...skrzynka.pl>

    Mam pytanko jestem ur. 67 rok na starość przyszło mi się dokształcać w
    Eksternistycznym Liceum Ogólnokształcącym .Posiadam dowody wpłat na konto
    szkoły państwowej za egzaminy eksternistyczne i dla prywatnej szkoły za
    nauczanie.
    Czy w tym wieku można odliczyć za naukę .
    Prowadzę również działalność gospodarczą (jeśli to cos zmienia)
    Już kiedyś zadałem to pytanie lecz nie otrzymałem żadnej odp. ponawiam bo
    czas się rozliczyć z US.
    Dzięki bardzo za podpowiedzi!

  • 2. Data: 2003-04-10 14:58:33
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "%Oil" <c...@A...skrzynka.pl> wrote in message
> [...]
    > Prowadzę również działalność gospodarczą (jeśli to cos zmienia)
    > Już kiedyś zadałem to pytanie lecz nie otrzymałem żadnej odp. ponawiam bo

    Możesz to rozliczać w ramach doksztacania zawodowego. Z tego co pamiętam
    szkoła musi mieć uprawnienia szkoły publicznej, chociaż tego to akurat nie
    jestem pewien.
    natomiast co do dziłalności gospodarczej to się na tym nie znam.

  • 3. Data: 2003-04-10 15:15:31
    Od: "%Oil" <c...@A...skrzynka.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jestem pewien.
    > natomiast co do dziłalności gospodarczej to się na tym nie znam.

    Czyli- Liceum Ogólnokształcące nie jest o profilu zawodowym więc nie mogę!

  • 4. Data: 2003-04-10 16:02:46
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > Czyli- Liceum Ogólnokształcące nie jest o profilu zawodowym więc nie mogę!

    Ulaga z tytułu odpłatnego dokształcania i doskonalenia zawodowego
    podatnika (art. 27a ust. 1 pkt 2 lit.b) ustawy:. Za wydatki z tytułu
    odpłatnego dokształcania i
    doskonalenia zawodowego, podlegające odliczeniu, uważa się wydatki
    poniesione z tytułu:
    dokształcania w formach szkolnych i pozaszkolnych, określonych w
    przepisach w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i
    wykształcenia ogólnego dorosłych,
    poddania się egzaminowi na tytuł kwalifikacyjny,
    nauki języka obcego w formach zorganizowanych przez podmioty
    prowadzące działalność w tym zakresie.

    -------------------------
    Ja myślę, że ogólniak podpada pod dokształcanie w formach szkolnych.

  • 5. Data: 2003-04-10 18:36:39
    Od: "%Oil" <c...@A...skrzynka.pl>

    Dziekuje bardzo KK, a teraz co do mojego wieku ,gdzieś cos piszczy o 35
    wiosnach.

  • 6. Data: 2003-04-10 19:25:19
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "%Oil" <c...@A...skrzynka.pl> napisał w wiadomości
    > Dziekuje bardzo KK, a teraz co do mojego wieku ,gdzieś cos piszczy o 35
    > wiosnach.
    to przy studiach
    przy "zwykłej" uldze na kształcenie limitu nie ma...
    pozdr
    KTP