  • 1. Data: 2003-04-10 10:57:50
    Temat: rodzice, wspolne mieszkanie, rachunki za internet
    Od: Tomasz Serwanski <s...@s...il.pw.edu.pl>

    witam,
    mieszkam z rodzicami; telefon jest na mame, rachunki za telefon (oraz
    sdi) przychodza na jej nazwisko. zastanawiam sie co by bylo gdybysmy
    spisali umowe na mocy ktorej ja bym oplacal czesc rachunkow
    telefonicznych (za sdi) i chcial sobie wydatki na te oplaty odliczyc
    jako niezbedne do wykonywania zwodu (it).
    da sie tak zrobic?.. czy faktycznie bede mogl odliczyc oplaty za
    sdi?.. i jak by wygladala wysokosc dochodu mamy gdybym pokrywal czesc
    rachunkow, czy to jest dla niej dochod?..
    pozdrawiam
    serwan
    s...@s...il.pw.edu.pl

  • 2. Data: 2003-04-10 15:03:14
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Tomasz Serwanski" <s...@s...il.pw.edu.pl> wrote in message
> [...]
    > telefonicznych (za sdi) i chcial sobie wydatki na te oplaty odliczyc
    > jako niezbedne do wykonywania zwodu (it).

    A na podstawie jakiej ulgi ?