  • 1. Data: 2003-03-07 07:06:40
    Temat: Odliczenie kuchni elektrycznej
    Od: a...@o...pl

    Czy w 2002 mozna odliczyc zakup kuchni elektrycznej - w czasie zakupu mowiono
    mi ze tak. Teraz gdy przegladam archiwum i szukam googlem znajduje
    niejednoznaczne, a czasem i sprzeczne opinie. Czy jest tutaj ktos zorientowany
    w tej kwestii i moglby ja wyjasnic?

    Z gory wielkie dzieki.

    Alwik

  • 2. Data: 2003-03-07 12:41:28
    Temat: Re: Odliczenie kuchni elektrycznej
    Od: "Ewa R" <e...@s...pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mi ze tak. Teraz gdy przegladam archiwum i szukam googlem znajduje
    > niejednoznaczne, a czasem i sprzeczne opinie. Czy jest tutaj ktos

    Odliczyłam zakup kuchni elektrycznej i byłam na dobrowolnej kontroli w US .
    Bez problemu przyjęli w zestawieniu odliczeń.
    Ewa

  • 3. Data: 2003-03-07 13:52:37
    Od: "Bogus" <b...@w...pl>

    > Odliczyłam zakup kuchni elektrycznej i byłam na dobrowolnej kontroli w US
    .
    > Bez problemu przyjęli w zestawieniu odliczeń.
    > Ewa

    Co to jest "dobrowolna kontrola" ??

    Pozdrawiam
    Boguś

  • 4. Data: 2003-03-07 13:58:02
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 07-03-2003 14:52, Użytkownik Bogus napisał:

    > Co to jest "dobrowolna kontrola" ??

    No to ci napisane - idziesz do US i mówisz "Czuje nieodparta potrzebe
    weryfikacji mojego zeznania podatkowego za rok 2002. Czy ktos zechciałby
    mnie skontrolować bo chyba pęknę!" :-))

    No chyba że "dobrowolna kontrola" to wtedy jak Cie nie musza doprowadzac
    siła i w kajdankach - przychodzisz z własnej woli przekonany siła
    argumentów :-)

    A może to jakaś zabawa dla masochistów? :-)

    Maddy "ide dzis na Star Trek Nemesis i juz nie mam głowy do podatków" :-)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-03-07 19:15:41
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Ewa R" <e...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    .
    > Bez problemu przyjęli w zestawieniu odliczeń.

    Jaki ludzki ten Twoj urzad. Tylko pozazdroscic.
    Oby tylko podczas obowiazkowej kontroli nie zmienili zdania.

    Karol

  • 6. Data: 2003-03-07 19:16:42
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w 2002 mozna odliczyc zakup kuchni elektrycznej - w czasie zakupu
    mowiono
    > mi ze tak.

    Kto tak mowil ?

    > Teraz gdy przegladam archiwum i szukam googlem znajduje
    > niejednoznaczne, a czasem i sprzeczne opinie.

    A na co powulja sie Ci, ktorzy uwazaja, ze mozna ?

    Karol

  • 7. Data: 2003-03-10 07:11:27
    Od: "Alwik" <N...@o...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > mowiono
    >
    > Kto tak mowil ?

    Sprzedawcy w EuroAGD i materialy reklamowe kuchni...

    > A na co powulja sie Ci, ktorzy uwazaja, ze mozna ?

    Na pismo ministrestwa finansow - PO 2/10-8010-02042/94

    Alwik

  • 8. Data: 2003-03-10 19:23:31
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Alwik" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na pismo ministrestwa finansow - PO 2/10-8010-02042/94

    A to cos nowego. Masz moze tekst tego pisma ?

    Pozdrawiam,
    Karol