  • 1. Data: 2003-09-03 08:56:02
    Temat: Odpisy?
    Od: "Sebastian" <s...@w...pl>

    Samochód zarejestrowany jest na mnie, żona prowadzi działalność i odpisuje
    sobie koszty benzyny, drobne naprawy i części do samochodu.
    Pytanie:
    czy można odpisać również ubezpieczenie samochodu (OC,AC ok.1400 PLN)
    oraz kwotę z przymusowego corocznego badania technicznego pojazdu?
    Dziękuję,
    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 2. Data: 2003-09-03 10:32:23
    Temat: Re: Odpisy?
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy można odpisać również ubezpieczenie samochodu (OC,AC ok.1400 PLN)
    > oraz kwotę z przymusowego corocznego badania technicznego pojazdu?
    Re : Jeśli "kilometrówką" - to tak. Bezpośrednio w ciężar kosztów - nie.
    Dotyczy to wszystkich wydatków "samochodowych".Jeśli jesteś VAT-manem
    pamiętaj, że "kilometrówka" nie limituje możliwości odliczania VAT-u ( jeśli
    kwota wydatku nie mieści się w "kilometrówce" - nie stanowi to przeszkody w
    odliczeniu VAT-u należnego).
    Bardzo wiele obszernych i szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w
    www.google.pl. Warto skorzystać :-))
    AR