  • 1. Data: 2003-09-03 06:39:25
    Temat: Nowe mieszkanko i kilka pytan
    Od: "Grzegorz Sieraczynski @Intelatech" <s...@i...pl>

    Witam !!!

    Mamy zamiar kupic mieszkanie. Obecnie jestem na etpie poszukiwan.

    Moje pytanie jest takie:
    Jakie mieszkanie kupowac tzn. od developera (rynek pierwotny) czy np. u
    posrednika (rynek wtorny)

    Pytam bo na mieszkanie musze wziasc kredyt, prowadze dzialalnosc gospodarcza
    i slyszalem ze jesli kupuje mieszkanie na rynku pierwotnym to mam mozliwosc
    odliczenia sobie odsetek kredytowych. Jak wyglada to w przypadku kupna
    mieszkania uzywanego

    Jak jest z ulgami budowlanumi jesli kupuje nowe mieszkanie lub uzywane.

    Za wszelkie informacje dziekuje.

    Pozdrawiam Grzegorz Sieraczynski