  • 1. Data: 2010-09-13 10:04:12
    Temat: Oplata za upowaznienie
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    Siostra chce udzielić upoważnienia do odebrania decyzji w Urzędzie
    Skarbowym przez brata.
    Czy takie pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej? Jeśli tak to
    jakiej?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-13 10:44:26
    Temat: Re: Oplata za upowaznienie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 13-09-2010 12:04, VoyteG pisze:
    > Siostra chce udzielić upoważnienia do odebrania decyzji w Urzędzie
    > Skarbowym przez brata.
    > Czy takie pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej? Jeśli tak to
    > jakiej?

    17zł

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2010-09-13 12:12:15
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 13 Wrz, 12:44, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > 17zł

    na infolinii podatkowej mnie poinformowano, ze zaleznie od tego, czy
    lokalnie taka czynnosc jest uznana przez Gmine za pelnomocnictwo, czy
    jest to upowaznienie

  • 4. Data: 2010-09-13 12:28:23
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 13-09-2010 14:12, VoyteG pisze:

    > na infolinii podatkowej mnie poinformowano, ze zaleznie od tego, czy
    > lokalnie taka czynnosc jest uznana przez Gmine za pelnomocnictwo, czy
    > jest to upowaznienie

    W US nie wydadzą decyzji bez opłaconego pełnomocnictwa. Nikt się Gminy
    nie pyta, jak oni to widzą.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2010-09-13 12:35:45
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 13 Wrz, 14:28, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > W US nie wydadzą decyzji bez opłaconego pełnomocnictwa.  Nikt się Gminy
    > nie pyta, jak oni to widzą.

    Dzis moj znajomy odebral i nikt sie nie pytal o oplacenie.
    Przyjeli tylko pelnomocnictwo i wydali decyzje

  • 6. Data: 2010-09-13 12:57:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-09-13, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    [...]

    > 17zł

    A nie ma zwolnienia w przypadku rodzeństwa?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2010-09-13 13:25:43
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 13 Wrz, 14:57, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > A nie ma zwolnienia w przypadku rodzeństwa?

    A moglbys podac podstawe prawna?
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-09-13 14:09:17
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-09-13, VoyteG <V...@h...com> wrote:

    > A moglbys podac podstawe prawna?

    Załącznik do ustawy o opłacie skarbowej za złożenie pełnomocnictwa,
    w części 4, dotyczącej zwolnień.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2010-09-13 19:00:51
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Małżonkowie zstępni, wstępni i rodzreństwo są zwolnieni od opłaty
    http://samorzad.infor.pl/sektor/organizacja/klienci/
    artykuly/388206,oplata_skarbowa_od_pelnomocnictwa_i_
    prokury.html
    Jacek