  • 1. Data: 2010-09-13 05:32:29
    Temat: Zakup gadżetów a KUP
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Zlikwidowano 0,25% na koszty reprezentacji i reklamy. Chciałbym kupić na
    prezenty dla klientów jakieś gadżety np. portfel, scyzoryk, atlas
    samochodowy itp. Nie będzie tego dużo ale kilkaset zł się nazbiera. Czy tego
    typu zakupy można zaliczyć bezpiecznie w KUP? Jak sobie radzicie z tego
    rodzaju wydatkami?
    Jacek

  • 2. Data: 2010-09-16 21:28:07
    Temat: Re: Zakup gadżetów a KUP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Sep 2010, Jacek wrote:

    > Zlikwidowano 0,25% na koszty reprezentacji i reklamy. Chciałbym kupić na
    > prezenty dla klientów jakieś gadżety np. portfel, scyzoryk, atlas samochodowy
    > itp. Nie będzie tego dużo ale kilkaset zł się nazbiera.

    Z góry zapowiadam, że kilkaset zł nie nazbierałem. A przynajmniej "kilka"
    było małe ;)

    > Czy tego typu zakupy można zaliczyć bezpiecznie w KUP?

    O bezpieczeństwie się nie wypowiem, jako że i US się nie wypowiedział ;)
    (w tym zakresie nigdy nic nie było "w kontroli")

    > Jak sobie radzicie z tego rodzaju wydatkami?

    Art.7.3 i .4 ustawy o VAT oraz z ustawy o dochodowym - art.21.1.(aktualnie)68a

    pzdr, Gotfryd