  • 1. Data: 2004-01-28 22:08:26
    Temat: Opłaty przy akcie notarialnym
    Od: "bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Pospisywnie aktu notarialnego wiaze sie
    z szeregiem różnego rodzaju należnosci , opłat .
    Proszę o informację na temat : czy wszelkie opłaty
    należne z podpisaniem aktu notarialnego dokonuje
    sie w dniu podpisania aktu , czy można też opłaty
    dokonać kilka dni później .
    Bogdan

  • 2. Data: 2004-01-28 22:40:27
    Temat: Re: Opłaty przy akcie notarialnym
    Od: "aga" <j...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > należne z podpisaniem aktu notarialnego dokonuje
    > sie w dniu podpisania aktu , czy można też opłaty

    Mi pozwolono kiedys zaplacic czesc gotowka a druga czesc przelewem na drugi
    dzien. Takie tez warunki platnosci widoczne byly na fakturze wystawionej
    przez Kancelarie za uslugi. ale notariusz mnie dobrze znal, wiec nie wiem
    czy czasem nie bylo to po "znajomosci". Na ogol przeciez lepiej miec
    gotowke w garsci...
    Pozdrawiam Aga