    From: "aga" <j...@p...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Opłaty przy akcie notarialnym
    Date: Wed, 28 Jan 2004 23:40:27 +0100

    Użytkownik "bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bv9c0a$jto$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Pospisywnie aktu notarialnego wiaze sie
    > z szeregiem różnego rodzaju należnosci , opłat .
    > Proszę o informację na temat : czy wszelkie opłaty
    > należne z podpisaniem aktu notarialnego dokonuje
    > sie w dniu podpisania aktu , czy można też opłaty
    > dokonać kilka dni później .
    > Bogdan

    Mi pozwolono kiedys zaplacic czesc gotowka a druga czesc przelewem na drugi
    dzien. Takie tez warunki platnosci widoczne byly na fakturze wystawionej
    przez Kancelarie za uslugi. ale notariusz mnie dobrze znal, wiec nie wiem
    czy czasem nie bylo to po "znajomosci". Na ogol przeciez lepiej miec
    gotowke w garsci...
    Pozdrawiam Aga