  • 1. Data: 2012-01-20 13:17:51
    Temat: PCC i podatek od masy spadkowej
    Od: RyszardG <w...@g...com>

    Witam. Czy mógłby ktoś nakierować mnie na przepis pozwalający
    żądać ode mnie zaświadczenia o uregulowaniu podatku od masy
    spadkowej przez Sprzedającego mi samochód.
    Przy umowie kupna przedstawił prawomocny wyrok o nabyciu
    spadku?

  • 2. Data: 2012-01-20 13:23:35
    Temat: Re: PCC i podatek od masy spadkowej
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 20 Jan 2012 14:17:51 +0100, RyszardG napisał(a):

> [...]
    > mnie zaświadczenia o uregulowaniu podatku od masy spadkowej przez
    > Sprzedającego mi samochód. Przy umowie kupna przedstawił prawomocny

    Napisz to jeszcze raz po polsku z poprawną interpunkcją i tak żeby było
    wiadomo o co chodzi. Bo przykładowo to ty powinieneś wiedzieć czy ktoś ci
    przedstawił taki wyrok. Więc dlaczego nas o to pytasz?

  • 3. Data: 2012-01-20 13:34:02
    Od: RyszardG <w...@g...com>

    Czy mógłby ktoś nakierować mnie na przepis pozwalający żądać US ode
    mnie zaświadczenia o uregulowaniu podatku od masy spadkowej przez
    Sprzedającego mi samochód

    Prościej sie już nie da.

  • 4. Data: 2012-01-20 14:04:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/20/2012 7:17 AM, RyszardG wrote:
> [...]
    > spadkowej przez Sprzedającego mi samochód.
    > Przy umowie kupna przedstawił prawomocny wyrok o nabyciu

    tez kiedys o to pytalem i na grupie taki przepis padł.
    Nie potrafie ci teraz podac co to bylo i gdzie to bylo, ale jest na pewno.

  • 5. Data: 2012-01-20 14:21:45
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jeżeli ode Ciebie, to kupujesz czy sprzedajesz??

    -----

  • 6. Data: 2012-01-20 14:23:14
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 20 Jan 2012 14:34:02 +0100, RyszardG napisał(a):

    > Czy mógłby ktoś nakierować mnie na przepis pozwalający żądać US ode
    > mnie zaświadczenia o uregulowaniu podatku od masy spadkowej przez
    > Sprzedającego mi samochód
    >
    > Prościej sie już nie da.

    Brakowało tego "US" i z twojego postu wynikało, że to sprzedawca chce od
    ciebie takiego zaświadczenia

  • 7. Data: 2012-01-23 13:13:58
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 20 Jan 2012 14:34:02 +0100, RyszardG <w...@g...com>
    wrote:

    >Czy mógłby ktoś nakierować mnie na przepis pozwalający żądać US ode
    >mnie zaświadczenia o uregulowaniu podatku od masy spadkowej przez
    >Sprzedającego mi samochód
    >
    >Prościej sie już nie da.

    Może... US?
    Możesz im wysłać deklarację PCC pocztą, wpłacić odpowiednią kwotę na
    ich rachunek i poczekać na ewentualne wezwanie do uzupełnienia
    informacji. Wtedy chyba ów przepis się pojawi?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski