  • 1. Data: 2012-01-22 14:05:17
    Temat: odliczenia internetu w 2012
    Od: "cac" <c...@p...onet.pl>

    Witam!

    Lookam na http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=3&dzial=133&
    id=275426 i
    tam jest że na 2012 przewiduje się możliwość odliczeń internetu w 2012. I
    teraz nie bardzo już rozumiem, czy dotyczy to odliczania netu z 2011 roku w
    rozliczeniu dokonywanym teraz, w 2012? Czy też będzie można odliczać
    internet wykorzystywany w 2012 w rozliczeniu za rok, w 2012 r?

    Jak to jest, bo mam mętlik, a sporo mówiono swego czasu o likwidacji tej
    ulgi.

  • 2. Data: 2012-01-28 20:57:12
    Temat: Re: odliczenia internetu w 2012
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 22 Jan 2012, cac wrote:

> [...]
    > rozliczeniu dokonywanym teraz, w 2012? Czy też będzie można odliczać internet
    > wykorzystywany w 2012 w rozliczeniu za rok, w 2012 r?

    Wychodzi że *za* 2012 (rozliczany w 2013).
    Tu:
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,13,13,700,,2
    0120101,ustawa-z-dnia-26071991-r-o-podatku-dochodowy
    m-od-osob.html
    ...jest treść zaktualizowana ustawy i internet tam jest (sprawdź,
    art.26.1.6a)

    pzdr, Gotfryd