  • 1. Data: 2007-05-21 20:08:57
    Temat: PIT-36L - poz. 26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Co wpisac w PIT36L w pozycji 26? Nalezne zaliczki, czyli te wykazane w PIT-
    5L od stycznia do listopada, czy tez podatek nalezny wyliczony w pozycji
    43? A moze jeszcze cos innego?

    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z
    książki, nie stosuj systemu Braille'a." T. Bernard

  • 2. Data: 2007-05-21 20:24:36
    Temat: Re: PIT-36L - poz. 26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w <news:21052007.55DE59A6@budzik61.poznan.pl>:

    > Co wpisac w PIT36L w pozycji 26? Nalezne zaliczki, czyli te wykazane w PIT-
    > 5L od stycznia do listopada, czy tez podatek nalezny wyliczony w pozycji
    > 43? A moze jeszcze cos innego?

    Budzik zadzwonił za wcześnie, czy za późno?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2007-05-21 21:08:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@i...dyndns.org.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Budzik zadzwonił za wcześnie, czy za późno?

    hehehe
    nic z tych rzeczy
    składajac nic tam nie wpisałem, program nie podpowiedział, ze czegos
    brakuje i teraz musze jechac do US uzupełnic :)

    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 4. Data: 2007-05-22 05:18:23
    Od: "Ania" <a...@N...op.pl>

    wiadomości news:21052007.48279A03@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > składajac nic tam nie wpisałem, program nie podpowiedział, ze czegos
    > brakuje i teraz musze jechac do US uzupełnic :)

    zaliczki od stycznia do listopada,pozdrawiam ania

  • 5. Data: 2007-05-22 06:43:17
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Ania w <news:y2v4i.83434$s22.52182@fe02.news.easynews.com>:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:21052007.48279A03@budzik61.poznan.pl...
    > zaliczki od stycznia do listopada

    A dlaczego nie kwotę należnych zaliczek wynikającą z deklaracji złożonej za
    listopad, *powiększoną o zaliczkę za grudzień* w wysokości należnej za
    listopad?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2007-05-22 07:39:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@N...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > zaliczki od stycznia do listopada,pozdrawiam ania

    rozumiem, czyli te wyliczone i wplacone, tak? A co z listopadem? Wpisac, to
    co wyszło za listopad, czy to co wplaciłem, czyli podatek w podwójnej
    wysokosci?

    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...
    wyrwać drzewo, zburzyć dom i dać w pysk swojemu synowi...

  • 7. Data: 2007-05-22 12:45:57
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl>

    Budzik napisał(a):

    > rozumiem, czyli te wyliczone i wplacone, tak? A co z listopadem? Wpisac, to
    > co wyszło za listopad, czy to co wplaciłem, czyli podatek w podwójnej
    > wysokosci?

    To co wpłacone

  • 8. Data: 2007-05-22 13:19:37
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Andrzej Smereka w <news:f2uom3$bsf$1@news.onet.pl>:

    > To co wpłacone

    _Należne_, o wpłaconych jest w p. 47.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2007-05-22 14:21:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@i...dyndns.org.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > _Należne_, o wpłaconych jest w p. 47.

    no tak, ale rozumiem ze nalezne powinno sie rownac wplacone?

    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,
    że w ten sposób staje się potworem." Fryderyk Nietzsche

  • 10. Data: 2007-05-23 06:29:50
    Od: "and" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    > Co wpisac w PIT36L w pozycji 26? Nalezne zaliczki, czyli te wykazane w PIT-
    > 5L od stycznia do listopada, czy tez podatek nalezny wyliczony w pozycji
    > 43? A moze jeszcze cos innego?

    Należy wykazać kwotę należnych zaliczek za rok podatkowy wynikającą z
    deklaracji PIT-5L złożonej za listopad, powiększoną o zaliczkę za grudzień w
    wysokości należnej za listopad, a w przypadku likwidacji działalności w
    ciągu roku podatkowego - kwotę z ostatnio złożonej deklaracji PIT-5L.
    Podatnicy, którzy korzystali z uproszczonej formy wpłacania zaliczek, w kol.
    f wykazują sumę kwot zaliczek należnych za miesiące od stycznia do grudnia.

    Pozdrawiam

    and