  • 1. Data: 2005-03-27 21:48:32
    Temat: PIT 37 + NIP-3
    Od: Paweł <c...@a...waw.pl>

    Po wypełnieniu pita 37 i kilkukrotnym sprawdzeniu, ku swemu zadowoleniu odkrylem
    ze nalezy mi sie z US zwrot. Problem w tym, ze nie pamietam czy i jaki nr
    rachunku bankowego podalem w nip-3. Wymyslilem wiec cos takiego: wypelniony i
    podpisany pit-37 wkladam do kopertki a razem z nim nip-3. Zaznaczam ze robie
    zgloszenie aktualizacyjne i po prostu wprowadzam wszystkie aktualne dane,
    lacznie z nr rachunku. I wysylam wszystko w jednej przesylce do US. Zadziala to
    czy tak sie nie robi?

    pzdr,
    Pawel K

  • 2. Data: 2005-03-28 00:15:51
    Temat: Re: PIT 37 + NIP-3
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Paweł wrote:
    > Zadziala to czy tak sie nie robi?

    zadziała.

  • 3. Data: 2005-04-19 14:01:33
    Od: "Elvis" <n...@n...tpi.pl>

> [...]
    > zgloszenie aktualizacyjne i po prostu wprowadzam wszystkie aktualne dane,
    > lacznie z nr rachunku. I wysylam wszystko w jednej przesylce do US.

    Według mnie nie zadziała.
    Jeśli rok temu podałeś inny numer rachunku bankowego, to na zgłoszeniu
    aktualizacyjnym musisz podać i stary i nowy numer rachunku (według mnie
    chore, ale sam miałem taką sytuację i dostałem pismo z US, musiałem jeszcze
    raz składać NIP-3).

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2005-04-20 01:14:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Elvis wrote:

> [...]
    > chore, ale sam miałem taką sytuację i dostałem pismo z US, musiałem jeszcze

    u mnie zadziałało, stary zamienili na nowy