  • 1. Data: 2005-03-27 18:46:59
    Temat: zakup odzieży na firmę
    Od: "Piotrek" <i...@o...pl>

    Nie znam się całkowicie na prawie podatkowym, dlatego postanowiłem, że zadam
    pytanie na grupie dyskusyjnej ;]
    Sprawa ma się następująco: chciałem kupić sobie mocne, wojskowe buty - wybór
    padł akurat na takie, których używa straż. I tu pojawił się problem - buty
    kosztują 500 zł... Czy jest możliwość, żeby zakup poczyniła jakaś firma i
    odpisała go sobie od podatku ? może by tak o zakup poprosić jakąś firme
    ochroniarską ? jaki procent wartosci tych butów firma moze pozniej odpisac od
    podatku ? no i jak to jest z tym, że
    musiały by zostac w firmie ??
    prosze o odpowiedzi
    pozdrawiam