  • 1. Data: 2003-04-07 09:37:37
    Temat: PIT B
    Od: "Misiek" <d...@p...onet.pl>

    Hej!
    Mialem w 2002 zarejestrowana dzialalnosc gosp, ale nie przynosila ona
    przychodow. Czy wobec tego mam wypelniac pit B?

    Formularz mowi wyraznie "dla podatnikow, ktorzy uzyskiwali przychody...."
    ale lepiej zapytac.

    pozdr,
    Michal

  • 2. Data: 2003-04-07 10:03:53
    Temat: Re: PIT B
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Misiek napisał:
> [...]
    > przychodow. Czy wobec tego mam wypelniac pit B?
    >
    > Formularz mowi wyraznie "dla podatnikow, ktorzy uzyskiwali przychody...."

    Może najpierw ustalny nomenklaturę - nie było przychodów czy dochodów?

    Maddy "co tam było o jasnowidzach ostatnio...?"

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-04-07 11:23:27
    Od: "Misiek" <d...@p...onet.pl>

    > Może najpierw ustalny nomenklaturę - nie było przychodów czy dochodów?
    >
    > Maddy "co tam było o jasnowidzach ostatnio...?"

    nomenklatura jak wyzej: "...nie przynosila ona PRZYCHODOW."
    swego czasu oczywiscie przynosila i przychody i dochody, ale PITy-5 z roku
    2002 to byly wylacznie koszty.
    pozdr,
    Michal

  • 4. Data: 2003-04-07 12:09:22
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Misiek wrote:

    > nomenklatura jak wyzej: "...nie przynosila ona PRZYCHODOW."
    > swego czasu oczywiscie przynosila i przychody i dochody, ale PITy-5 z
    > roku 2002 to byly wylacznie koszty.

    Więc masz stratę. Wypełnij - będziesz ją mógł rozliczyć w następnych 5
    latach (do 50% rocznie).
    A tak poza tym nie miałeś obowiązku składać PIT-5.

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 5. Data: 2003-04-07 12:43:55
    Od: "Misiek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> napisał w wiadomości

    > Więc masz stratę. Wypełnij - będziesz ją mógł rozliczyć w następnych 5
    > latach (do 50% rocznie).
    > A tak poza tym nie miałeś obowiązku składać PIT-5.

    tak to jest jak ktos sie sam rozlicza i kutwi na ksiegowego :-)
    dzieki i pozdrowienia,
    Michal