  • 1. Data: 2002-02-12 05:58:56
    Temat: PIT11
    Od: a...@p...pl (Agnieszka Matysiak)

    Witaj!
    Sprawa wygląda tak....
    W ciągu roku 2001 obliczajac wynagrodzenia pracownikowi zanizylam mu koszty
    uzyskania przychodu, zaplacilam za duza zaliczke na podatek dochodowy.
    ? Czy mogę wystawijac mu PIT11 podwyzszyc te koszty, oczywiscie podatek
    wykazac w takiej wysokosci jaki rzeczywiscie zostal odprowadzony.
    Dzieki za kazda odpowiedz
    Aga

  • 2. Data: 2002-02-12 08:51:46
    Temat: Re: PIT11
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-02-12 06:58, Użytkownik Agnieszka Matysiak napisał:
> [...]
    > ? Czy mogę wystawijac mu PIT11 podwyzszyc te koszty, oczywiscie podatek
    > wykazac w takiej wysokosci jaki rzeczywiscie zostal odprowadzony.
    Tak. Pracownik sam sobie tych kosztów nie podwyższy, bo powinien wypełniać
    swojego pita rocznego zgodnie z pitami które dostał od pracodawcy.
    Jeżeli tylko ma prawo do tych kosztów to po prostu wyjdzie że
    niedopłaciłas pracownikowi wynagrodzenia. Jemu US to zwróci (albo
    bedzie mniej do dopłacenia) i sprawa załatwiona.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-02-12 12:49:22
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    Maddy napisał(a) w wiadomości: <3...@i...pl>...
> [...]
    >niedopłaciłas pracownikowi wynagrodzenia. Jemu US to zwróci (albo
    >bedzie mniej do dopłacenia) i sprawa załatwiona.

    a nie może sobie podwyższyć KUP z tego tytułu, że dojeżdża z innej
    miejscowości, a pracodawca odliczał KUP ten dotyczący pracy "miejscowej" ?

    Magdip

  • 4. Data: 2002-02-12 23:14:52
    Od: "Arraes" <a...@e...com>

    > Tak.

    Pracownik sam sobie tych kosztów nie podwyższy, bo powinien wypełniać
    > swojego pita rocznego zgodnie z pitami które dostał od pracodawcy.

    napewno?