  • 1. Data: 2007-04-22 09:39:00
    Temat: PIT36 - z jakiego konta wpłacić podatek
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Cześć,

    Mam konto firmowe z któego przelewałem miesięczne zaliczki
    z DG (PIT5) w 2006r.
    Teraz składam PIT36 wspólnie z małżonką i zastanawiam się
    czy mogę wpłacić podatek do US z tego samego konta?

    Piotr

  • 2. Data: 2007-04-22 10:23:44
    Temat: Re: PIT36 - z jakiego konta wpłacić podatek
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    "PiotrB." <p...@n...pl> w

    > Mam konto firmowe z któego przelewałem miesięczne zaliczki
    > z DG (PIT5) w 2006r.

    Ja też.

    > Teraz składam PIT36 wspólnie z małżonką i zastanawiam się
    > czy mogę wpłacić podatek do US z tego samego konta?

    Skoro mnie na to konto *zawsze* zwroty robili, niezależnie od sposobu
    wypełnienia rozliczenia rocznego (ze dwa razy "jaja" zrobiłem i małżonkę
    jako podatnika wpisałem, a siebie jako małżonka), to dlaczego nie mógłbyś z
    tego konta dokonać stosownego przelewu :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2007-04-22 11:24:37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > jako podatnika wpisałem, a siebie jako małżonka), to dlaczego nie mógłbyś
    > tego konta dokonać stosownego przelewu :)

    Mnie tez raz zwrocili na firmowe - i to akurat - zeby bylo smieszniej - na
    Inteligo, z ktorego nigdy nie wplacam zaliczek (robie to z firmowego w
    mBanku, bo jest za darmo). To sie zdarzylo tylko raz - normalnie robia
    zwroty na osobiste w mBanku, ktore wskazalem jako konto do zwrotow.

    Pozdrawiam
    SDD