  • 1. Data: 2003-01-26 10:12:00
    Temat: PKWiU - żródło wiadomości
    Od: "zwan" <z...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie

    Nie jestem pewien czy piszę na właściwą grupę ale....
    Zmianie uległa symbolika SWW i obecnie jest to pkwiu i z tym właśnie wiąże
    się moje pytanie.
    Gdzie w sieci mogę odszukać kompletną listę tych symboli pkwiu ?
    Zapewne została taka lista opublikowana w jakimś dzienniku ustaw czy innym
    organie :-) jednak może nasze państwo wpadło na pomysł że udostępniło zbiór
    symboli pkwiu w postaci jakiegoś pliku txt ?

    Pozdrawiam darek

  • 2. Data: 2003-01-26 16:10:41
    Temat: Re: PKWiU - żródło wiadomości
    Od: "Profil1" <m...@p...one.pl>

    Użytkownik "zwan" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zbiór
    > symboli pkwiu w postaci jakiegoś pliku txt ?

    znajdziesz na www.podatki.pl
    pozdr.

  • 3. Data: 2003-01-26 16:19:09
    Od: "zwan" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Profil1" <m...@p...one.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zwan" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zbiór

    > znajdziesz na www.podatki.pl
    > pozdr.

    Dzięki serdeczne ale albo jestem ślepy albo nie potrafię odszukać bazy pkwiu
    dostępnej za darmo albo jej tam po prostu nie ma ...

    Pozdrawiam darek

  • 4. Data: 2003-01-26 16:22:58
    Od: "Profil1" <m...@p...one.pl>

    wykup SMSem za 2 zł, dostęp do danych, ja tak zrobiłem i nie żałuję...
    pozdr.

  • 5. Data: 2003-01-26 17:23:09
    Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl>

    > http://www.pkwiu.owg.pl/main/index.asp

    Bogdan K

  • 6. Data: 2003-01-30 14:45:44
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl>

    http://www.klasyfikacje.pl/ jeszcze do niedawna chodziło za free

    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2003-01-30 14:46:54
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl>

    i dalej chodzi:-))))

  • 8. Data: 2003-02-01 10:50:33
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mrls napisał:

    >http://www.klasyfikacje.pl/ jeszcze do niedawna chodziło za free

    Bosko, ale to wszystko są systemy wyszukiwania, a nie dają dostępu do
    wszystkich danych.
    Już raz pytałem, ale nikt nie odpowiedział -- SKĄD SIĘ BIORĄ TE KODY?
    Przecież jakiś urząd je chyba opublikował, prawda?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 9. Data: 2003-02-03 13:39:40
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Tristan Alder -----###
> [...]
    > Już raz pytałem, ale nikt nie odpowiedział -- SKĄD SIĘ BIORĄ TE KODY?
    > Przecież jakiś urząd je chyba opublikował, prawda?

    Czy chodzi Ci Mości Hrabio o rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 18
    marca 1997 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług (PKWiU)
    (Dz. U. Nr 42, poz. 264 i z 1999 r. Nr 92, poz. 1045)
    zmieniane przez rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 26 października
    1999 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie Polskiej Klasyfikacji
    Wyrobów i Usług (PKWiU). (Dz. U. z dnia 17 listopada 1999 r.) i
    rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 stycznia 2001 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług (PKWiU).
    (Dz. U. z dnia 16 lutego 2001 r.)?

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...