  • 1. Data: 2005-06-22 09:27:20
    Temat: PZU chce wyłudzic odszkodowanie!!!!
    Od: "Nonstop" <n...@n...net.pl>

    Witam,

    W listopadzie 2004 roku w mój samochód zaparkowany prawidłowo uderzyła
    Toyota, której kierowca miał OC w PZU. Wcześniej ta sama toyoya uderzyła w
    inne auto którego kierowca był ubezpieczony w firmie X.

    Na miejsce przyjechała policja i ukarała kierowcę Toyoty mandatem za
    spowodowanie kolizji. Po dwóch dniach kierowca Toyoty odwołał się od mandatu
    do sadu grodzkiego. I to wystarczyło PZU do odmowy wypłaty odszkodowania.
    Sad orzekł, ze mandat został nałożony za wykroczenie którego się sprawca
    faktycznie dopuścił, wiec nie ma podstaw do uchylenia mandatu. Zwróciłem się
    ponownie do PZU, na co oni odpowiedzieli, ze wyrok sadu grodzkiego nie jest
    dla nich wiążący, a po za tym ich rzeczoznawca stwierdził, ze winy
    spowodowania kolizji nie jest kierowca Toyoty tylko kierowca tego trzeciego
    auta ubezpieczonego w firmie X. Na moje pytanie na jakiej podstawie biegły
    doszedł do takiego wniosku usłyszałem taka o to odpowiedz "no bo przeciecz
    kierowca toyoty twierdzi, ze to nie on tylko ten drugi spowodował kolizje".
    Normalnie ręce opadają, nie wiec co mam robić. Napisałem skargę do Rzecznika
    Ubezpieczonych, który podjął interwencje, ale jakoś mi się nie chce wierzyć
    ze cos zdziała.

    Zastanawiałem się nad przekazaniem sprawy do firmy która zajmuję się
    odzyskiwaniem odszkodowań, tylko to są kolejne koszty, stracony czas itd.
    Pozostał jeszcze sad, ale nie musze tu pisać jak działają nasze sady.

    Może ktoś z Was miał podobne doświadczenia i udało mu się "wyrwać" od tych
    dziadów pieniądze.

    pozdrawiam

    Teed

  • 2. Data: 2005-06-22 09:30:18
    Temat: Re: PZU chce wyłudzic odszkodowanie!!!!
    Od: maHo <m...@p...net>

    Nonstop wrote:
> [...]
    [ciach]

    > Może ktoś z Was miał podobne doświadczenia i udało mu się "wyrwać" od tych

    Tzn zastanawiasz się ile od tego zapłacisz podatku jak już wyrwiesz, czy co?

    pozdrav

    maHo

  • 3. Data: 2005-06-22 10:20:08
    Od: "5" <u...@i...pl>

    napisz do centrali PZU zażalenie,potem jeszcze raz do oddziału .Powinno
    pomóc.Oczywiście trzeba złożyć skargę wskazując imiennie pracownika.

  • 4. Data: 2005-06-22 12:20:28
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > napisz do centrali PZU zażalenie,potem jeszcze raz do oddziału
    .Powinno
    > pomóc.Oczywi?cie trzeba złożyć skargę wskazuj?c imiennie pracownika.

    Zabraniamy ci pisac na grupy dyskusyjne dopoki nie nauczysz sie podstaw
    netykiety. A sio.

  • 5. Data: 2005-06-22 13:06:09
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

> [...]
    > Na miejsce przyjechała policja i ukarała kierowcę Toyoty mandatem za
    > spowodowanie kolizji. Po dwóch dniach kierowca Toyoty odwołał się od

    Huh, a ciekawe jak on to zrobil?:>

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 6. Data: 2005-06-22 13:17:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafal,

    > Huh, a ciekawe jak on to zrobil?:>

    Normalnie. Masz 7 dni na odwołanie się od mandatu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2005-06-22 14:47:17
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Normalnie. Masz 7 dni na odwołanie się od mandatu.

    Ale jesli podpisal .. to tego juz nie odwola skoro mandat byl za
    kolizje.

  • 8. Data: 2005-06-22 15:31:08
    Od: "marta" <w...@w...pl>

    > Ale jesli podpisal .. to tego juz nie odwola skoro mandat byl za
    > kolizje.

    Od kzadej decyzji jest termin odwołana (chyba ze dojdziesz do takiego
    momentu gdzie nie ma sie do kogo odwołać).

    NP. skladasz PIT z podpisem -> korekta PIT (czyli na chłopski rozum
    odwolujesz i zmieniasz swa decyzje co do tresci)

    Marta

  • 9. Data: 2005-06-22 17:59:12
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    > Normalnie. Masz 7 dni na odwołanie się od mandatu.

    A od kiedy to?

    Zawsze bylo przyjmujesz mandat, albo wniosek do sadu grodzkiego.

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 10. Data: 2005-06-23 02:02:17
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    marta wrote:

> [...]
    >
    > NP. skladasz PIT z podpisem -> korekta PIT (czyli na chłopski rozum
    > odwolujesz i zmieniasz swa decyzje co do tresci)

    niestety chlopski rozum nie działa w przypadku mandatów.